TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Linda - 21 oktober 2008 22:20

Suttit och kollat runt på IKEAS hemsida nu. Hittade massor som jag ska köpa på lördag när vi åker ner till Jönköping.

Efter några års klagande, av mig själv, på alla våra DVDfilmer och hur tråkigt det ser ut när man ser dem, har jag bestämt att jag ska köpa sådana där mediaboxar. De finns för Cd-skivor också. Har köpt några redan och testat och ja, det ser bra mycket snyggare ut. :)

Ska köpa en ny byrå, eller en till byrå heter det. Äntligen kan jag få plats med alla mina kläder. Började med att rensa min garderob för någon vecka sedan, men när jag började så insåg jag ganska snart att jag lika snabbt skulle fylla upp garderoben igen. Så lade tillbaka kläderna. På så vis sparade jag även lite pengar, heheh :P Sen blir jag alltid så knäpp när jag ska rensa bland mina kläder. Ja, men den tröjan kan jag ha som "sjuk-mys-tröja". Eller. Den tröjan kan jag ha de få gånger jag är i stallet. O.s.v Någon som känner igen de tankarna?? Tror jag säkert att någon gör, eller nej många gör det.

Oj nu spårade jag.


Over And Out.

Av Linda - 21 oktober 2008 19:07

Jag vet att det finns måna unga tjejer och killar där ute som mår dåligt pga olika saker. Till exempelvis kan de må dåligt av all den press som råder i samhället. Pressen att klara skolan, pressen att vara alla till lags. Detta vet jag att det inte bara förekommer bland unga, utan även bland äldre, just det att man ska vara alla till lags. Det finns även de som mår dåligt för de är så förvirrade och inte riktigt funnit sig själva och sin plats i samhället än. Till Er vill jag bara säga Var dig själv. Alla andra är upptagna. (Ett citat av Oskar Wilde.) Var inte rädd för att visa vem du är. Kan inte andra acceptera dig som den du är, så är de inget att ha i bagaget ändå, tro mig! Istället för att ändra dig, dumpa dem istället. Du mår inte bättre av att låtsas vara någon annan. Nej nej, du mår istället mycket sämre! Så stå på dig och var dig själv. Alla har sin beauty.


Over And Out.

Av Linda - 21 oktober 2008 13:36

Jag vill så gärna ha en hund! Har önskat mig det av J. i julklapp. :) Vill ha, vill ha, vill ha. Och nu har jag hittat en superduper söt liten goding. SÅ nu ska jag ta ett allvarligt snack med J. när han kommer hem. Tihi. åå den var verkligen jätte söt. Står mellan den och en annan isf. :) Nu ska jag fortsätta med städningen och tvättandet.


Over And Out.

Av Linda - 21 oktober 2008 11:27

Dagens bör ses: SOS Familj. Kl. 20.00, TV3.

Svenskt livsstilsprogram.

När hemmet förvandlats till en krigzon och föräldrarna har gett upp alla utsikter att få kontroll över familjen finns ibland bara en lösning: att skaffa hjälp.



Over And Out.


Av Linda - 21 oktober 2008 11:21

Är ledig idag. Så himla skönt. :) Har precis börjat tvätta och har mitt morgonmys i soffan. Vad händer idag då? Om en stund ska jag iväg och handla lite, sen vidare upp till I. Ska hämta lite saker jag beställt av henne. :) Innan det ska jag börja städa lite smått. Ska ju ha besök på torsdag. Måste även hinna med att plugga lite. Har litteraturseminarie om en månad och vill vara väl förberedd. Ikväll ska jag ha en riktig myskväll. :)


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards