TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Linda - 9 oktober 2008 22:09

Hade skrivit ett annat inlägg om alkoholvanor, men kändes inte bra att lägga upp det. Några kunde ta illa vid sig. Men det var iaf en diskussion om minderåriga som dricker alkohol.

Nu ska jag dra mig mot sängen. Ska upp i tid imorgon och städa lite och sen kanske åka en sväng till Skövde. Så jag säger god natt nu. God natt Sverige!


Over And Out.

Av Linda - 9 oktober 2008 20:21

Har varit runt på nätet och kollat på kläder, och jag hittade  denna fina klänning på www.stylebystars.com . Visst är den fin? Skulle jag inte tacka nej till iaf. Finns massa snyggt där som jag skulle kunna tänka mig, men sen är det ju när man ska använda klänningen? En del är för snygga för att ha till vardags. Denna funkar vid alla tillfällen. Skolan, stan, fest etc. :) En perfekt klänning med andra ord!

Av Linda - 9 oktober 2008 14:21

Oj oj idag var det inte lätt att välja. Går många bra program ikväll, men efter att ha läst om dem och när jag bestämt vilken jag ska se, så blev det lättare.



 

Dagens bör ses: Lyxfällan. Kl.21 på Kanal 5.

Lyxfällan är programmet för alla som satt lite för mycket guldkant på tillvaron och som behöver rätt munnen efter matsäcken. För alla familjer som blåser stålarna redan i början av månaden och som inte har koll på vart de tar vägen.




Over And Out.

Av Linda - 9 oktober 2008 14:05

Hej på Er!

Haft en bra dag så här långt?

Kom hem från Jönköping för en timme sedan. Har varit nere och haft bild. O NEJ var min första tanke. Men detta var den roligaste bildlektion jag någonsin haft. :) Och då är jag inget större fan av bild. Kan knappt måla en streckgubbe. Nej så hemskt är det kanske inte. Måla av etc. är jag duktig på, men måla till exempelvis ett träd ur min fantasi = fulare är fulast. Men idag var det riktigt roligt. Och nu kommer vi få snygga väggar i vårat lunchrum på skolan. Heheh.


Sitter och lyssnar på musik, A Moment Like This - Leona Lewis, och käkar cocktailtomater. Mums dom är ju bara för goda. :) Ska snart röra mig mot sängen eller soffan för att vila mig en stund, men innan det ska jag leta upp dagens bör ses.


Over And Out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards