TheLifeOfLinda

Alla inlägg under december 2008

Av Linda - 22 december 2008 19:36

Fikan idag med min kusin var mycket trevlig. Som jag trodde innan hade vi massa att prata om. Och hon såg så lycklig ut. Det var roligt att se! :) Är glad för din skull gumman! Efter fikan blev det en snabb sväng ute på stan. Lite gott att dricka inför julen stod på kusins lista, och hårfärg på min. Nu är frågan ska jag göra blonda slingor eller ska jag behålla hårfärgen jag har nu och sätta i mitt löshår som legat i garderoben i snart 1 år..? Svårt svårt, sist tog jag ur det efter bara en vecka. Hmm, vad säger Ni?


Carpe Diem!

Av Linda - 22 december 2008 17:09

Håller på att ta fram våra tomtar nu, men har en liten paus för tillfället. Är lite arg på mig själv. Jag har sådan där tomte som man kan hänga över blomkrukskanten Ni vet. Och jag hade redan innan bestämt vilken blomkruka den skulle hänga på, men när jag fick fram den och skulle hänga dit den så var blomkrukan lite för tjock. Men jag tänkte att det går nog ändå. Resultatet blev att tomten bröt armen. Förlåt tomten! Så roligt var det att pynta! Suck på mig!

Av Linda - 22 december 2008 13:53

Nu ska jag alldeles strax iväg och fika med min kusin. Ska bli roligt. Tyvärr träffas vi ju inte så ofta eftersom hon bor uppe Norrland, men nu är hon alltså här nere och hälsar på över jul och nyår! :) Vi har garanterat massor att prata om. Men nu ska jag lägga på det sista av sminkningen så jag är klar när hon kommer. Ni får ha en kalas bra måndag! Och idag är jag på så bra humör så jag ger Er alla en stor bamsekram! *KRAM*


Carpe Diem!

Av Linda - 22 december 2008 11:26

Jag har verkligen fastnat för Leona Lewis nu, och framförallt hennes låt, Footprints in the sand. Den är ju bara så fin! Och jag vill dela med mig av den till Er alla. Och till mina nära vänner som jag vet har det jobbigt. Den här är till Er!

 http://www.youtube.com/watch?v=d08X2lN669k (Tyvärr kunde jag inte lägga in videon, den länken fanns inte. Men det är helt klart ett måste att gå in och titta på den!)


Jag har alltid tyckt denna låt varit bra, från första gången jag hörde den. Och efter sett denna och fällt några tårar så tycker jag nog att den är ännu bättre nu!


CARPE DIEM!

Av Linda - 22 december 2008 10:30

Nu är Linda äckligt förbannad!! Hade skrivit värsta inlägget, åsså ändrar datorn sida så jag kommer till någon sida här på bloggagratis som jag aldrig sett innan. Tyvärr kommer jag inte skriva om inlägget, för arg för det!

Däremot ska jag göra i ordning mig och plocka fram de stirrande farbröderna nu, för kl.14 kommer min kusin hit och då ska vi ut på stan och fika. Mys! :)


Carpe Diem!

Av Linda - 21 december 2008 23:22

Hahah jösses. Slutkommentaren i Heartbreak Hotel är ju för bra. Säger man att man har svamp i underlivet, så är det klart man inte menar att det växer kantareller. Hahah. Nä den är bra filmen. Blev några skratt. :) Vad tycker Ni om filmen då? Inne eller ute?


Carpe Diem!

Av Linda - 21 december 2008 18:36

Någon mer än jag som ska se den ikväll? Tycker bara den är så rolig. Hahah jösses vad jag skrattar när jag tittar på den. Så ikväll blir det mys med lite godis etc. Men först måste sambon komma hem från träningen. Hmm, han har börjat bli värsta träningsnarkomanen eller något. Har träning onsdag, torsdag, och sen åker ju han och några kompisar ut till pappa på fredagar och tränar där, och sen tränar han på söndagar. Jösses. Sist jag tränade var för tre veckor sedan. Men det kan nog kanske bli ändring på det inom en snar framtid. :P Jag och Jenny ska börja åka ut dit och träna också nu. Fast blir...haha eller nu låser jag munnen, eller i detta fallet, fingrarna och tangenterna. :P Kommer mer om detta senare...

Av Linda - 21 december 2008 15:27


Detta var kvällens outfit för igår.

  •  Jeans Gina Tricot, 199 kr. (Rea)
  • Svart "höftlinne" med glitter, Vero Moda. 150 - 200 kr.
  • Vitt halterneck linne, Vero Moda. 200 - 250 kr.

Blev jeans pga av det dåliga vädret. Blåste och var sviiiiiiiin kallt ute. Annars brukar det ju vara leggins som gäller.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards