TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Linda - 18 december 2008 23:55

Jösses vad duktig jag har varit. Städat hela lägenheten, ska bara våttorka i köket imorgon. Sen är det klart. :)

Ser på Sällskapsresan ikväll igen, Den ofrivillige golfaren. Lite små rolig. Det är väl en sådan där film som alla sett, eller?

Passar på att säger god natt nu också, God natt Sverige!


Carpe Diem!

Av Linda - 18 december 2008 20:07

Ska ta en liten paus i mitt städande nu och se på Bonde söker fru. Spännande att se deras resor. Va det Magnus och Emma som skulle till Kroatien? Ja ja någon av dem skulle dit iaf. Och jag är så himla avundsjuk. Jag var där sommaren 2006 och det var så otroligt underbart! Vilken vacker natur! Bodde på rivieran... :) Dit ska jag åka igen. Det bestämdes med en gång när jag klivit av planet här i Sverige. Även Malta kan jag tänka mig att åka till igen, och Spanien. Men Kroatien har första tjing. Bulgarien vill jag inte åka till igen. Visst fint och underbart där med, men långt ifrån de andra. Åå nu blev jag bra sugen på att åka utomlands. Kanske ska boka den där utlandsresan snart? Vad säger Ni? Kanske en bra start på året..?


Carpe Diem!

Av Linda - 18 december 2008 16:57

Pust. Nu är jag i full fart med att städa hela lägenheten. En redig städning vill jag lova. Nu rensas och slängs det en del. Sånt måste göras ibland. Så nu tror jag alla tomtar ska få plats, heheh. Jag kommer iofs inte ha så mycket tomtar uppe. Massa små figurer som står och stirrar på en, hua. Får bli en del andra julsaker. :)

Ikväll blir det mer julgodis och annat gott som ska bakas. Hmm städa och sen stöka ned genom att baka? Nepp, köket städar vi sist ser'ru. :P

Åter till städningen.


Carpe Diem!

Av Linda - 18 december 2008 12:32


Jag tittar ju som sagt på MTV, även fast ljudet är kasst! Men men. Det kom precis en Red Hot Chili Peppers låt. Var så länge sedan jag hörde den låten! Vad tycker Vi om Red Hot Chili Peppers? Inne eller ute?

Av Linda - 18 december 2008 12:23

Hmm undra vad det är för fel på vårt hemmabio system? Suck, inte alls lika roligt att titta på MTV längre. :( Nör vi hade den gamla tv:n var det jätte bra ljud. Vi kunde knappt ha volym på kvarts på förstärkaren då, men nu med den nya tv:n kommer vi inte ens upp i det ljudet som vi hade då inte ens om vi bottar volymen. Hmm why? Värt eller. Bättre ljud i J's dator med förstärkare till och med. Ska det vara så? Jag som bara vill titta på MTV med bra ljud. :(



Av Linda - 18 december 2008 11:39


Jag läste en rubrik på MSN's hemsida 45 år och fortfarande het. Det handlade om Brad Pitt. Nu vet jag inte om det var just så de menade i artikeln sen, eller om det var något annat. Typ att han är 45 år och fortfarande het som skådespelare. Jag tolkade iaf rubrik som så satt han är 45 år och fortfarande het för sitt utseende. Men hmm. Vet inte om jag själv tycker det men. Vad tycker Ni? Är han inne eller ute?


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards