TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Linda - 6 december 2008 21:51

jenny här=)  här är det fest för fullt:) alltid lika trevligt med sykonen bäck=) eller vad säger ni;) jörgen är en galen jävel  när han fått lite i sig=) men linda är söt men fluffigt hår=) ikväll blir det terran;) där ska linda INTE lämna mej:P störning i högtalarna. jag fick en puss av linda(förlåtelse för ALLA gånger hon lämnat mig ensam) men ikväll ska hon inte lämna mig=)(får se hur kvällen slutar) men även om hon lämnar mej så är hon en urgo tjej=) här är vi en massa folk(och vi är mest släkt här.. as kul.. för dem träffar man inte allt för ofta..) nu pratar hon om "normala tjejer" dem som är små mulliga. helt nartuliga.. det är inte mkt sammanhållning .. nu blir det tapersnack.. hehe... nee nu ska ja festa.. inte tid med dettaa....



MEN LINDA ÄR URGO=)


massa fyllepussar Jenny B =)

Av Linda - 6 december 2008 09:48

Nyvaken och har morgonmys med Bebis i soffan. Idag är det inte Nyhetsmorgon som gäller, utan SvtB, Byggare Bob. Han är helt inne i tv:n.

Vad händer annars idag? Vädret är ju inte allt för roligt så blir nog inte mycket ute idag. Blir ev. Skövde i eftermiddag - kalas och kanske lite shopping. Ikväll är det Jenny som gäller. Ska iväg och träffa killarna som man typ aldrig ser längre. Hennes snälle bror bland annat. Det ska blir roligt!


Filmen jag såg igår/natt, Brudens bäste man, var jätte bra! Vill inte berätta vad den handlar om, förstör filmen. Men jag var arg emellanåt och grät lite. Sen är han ju inte direkt ful heller Patrick Dempsey. Oooo nej. För Er som inte sett den; se den! Och för Er som sett den; ni kan väl kommentera och säga vad Ni tycker om den, okej?


Carpe Diem!


P.s

u k bvbbbvsbm bvjjj  jjjb j j       j jjj jj     jhv      j vhvvvvvvvvhhgggggggg   gggggg                               gggggggggggggggggggg.


Och då har Bebis skrivit sitt första blogginlägg. Någon som kan tyda vad han skriver? D.s

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards