TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Linda - 26 december 2008 20:25

Oooj. Sorry igen, men har inte hunnit blogga. Har haft fullt upp hela tiden sen senaste inlägget. Idag har vi varit hos min sambos farföräldrar och fikat och spelat lite sällskapsspel. Mys. Men lite tjafs. Men hahah så brukar det ju alltid bli. Haha denna klockrena kommentar från vår spelstund. Ojoj. "Vad är det för kort då?" - "Det är kort som du har ratat" - "Jaha, det är mina som jag har rapat" :)


Igår var det middag hos mamma och pappa, lutfisk. Blev även där lite spel. Jag vann inte, men jag kom heller inte sist. Så liiiiite nöjd är jag. Heheh. Och Bebis är ssååå söt! "Bäppe bajs-aaaar." Hahah. Förut var det "Bäppe bääääst". Heheh. Han är helt klart min favvo! :)


På kvällen var det fest som gällde. Sambon sparkades ut och mina vänner började strömma in. Alla utom Jenny som var här redan halv 5 eller något. Min sambo har börjat kräva hyra av henne nu. Hahah. Alltid roligt att hon kommer hit. :) Blev en riktigt trevlig tjejkväll med gotte, Brainstorm, tjöt, musik och sång - och dans från mig, Sa. och kusin So. Hahah, måste varit en roligt syn! Efter lite festande så var det Terrassen som gällde. Det där var sjukt mycket folk. Men var riktigt roligt. Många man kände och som man inte träffat på evigheter. Helt klart värt inträdet som de för övrigt hade höjt till det dubbla. 45 minuter efter stängning klev vi utanför Terrassens dörrar. Varför stå och knö i den milslånga kö som bildas när alla ska ut samtidigt? När vi väl lyckats komma ut, var det raska steg bort till Fyrkanten där sambon och "lillebror" satt. Kröp ned i sängen strax efter fyra, heeeeelt slut. Men vad roligt jag hade haft!


Hur firade Ni juldan då? Festade Ni? Eller kanske lite familjemys?


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards