TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Linda - 5 december 2008 22:42

Måste bara berätta en sak. Idag efter jag slutat skolan åkte vi ut till Solås Center och jag gick in på Company, heter det så eller Out Company? a ja skitsamma Ni som är från Jkp förstår säkert vilken affär jag menar. Iaf när jag gick in där och var på väg ut såg jag en skyltdocka. Ni vet i ett tidigare inlägg, Vad är det normala? Finns det något som är normalt?, tog jag upp lite om det här med skyltdockor i olika affärer. Att jag tycker det är fel att bara ha super smala dockor, men här såg jag en "mullig" (som de kallades i det inlägget) skyltdocka. Bra där! Så nu kanske det börjar bli mer vanligt med blandade skyltdockor? Hoppas! Så vi kan få lite ordning på denna sneda bild om hur man ska vara. Men som jag nämnde i det tidigare inlägget tror inte alla anorexia fall försvinner, absolut inte. Men kanske de unga tjejer, och killar för den delen också, kan få en liten bättre bild av hur man "ska" vara? Eller jag menar här, att de får en annan syn som betyder att man inte måste vara så pinnsmal. Nu har en sak i samhället har ändrats, ett steg i taget så att säga. Kommentera gärna!


Nu ska jag se på Brudens bäste man. Har fortfarande inte sett den. På tal om film. Kom på nu att jag skulle skriva lite om filmen vi såg igår. Hmm. En helt okej film. Den bjöd på en hel del skratt. Handlar om agenter kan jag säga som letar efter bomber. Mer säger jag inte, vill inte berätta för mycket. Jag rekommenderar den varmt iaf. Behöver man skratta av sig lite så ska man se den. Sa. gumman om du läser detta, tror den skulle passa din humor lite :) Någon mer som sett filmen? Vad tyckte Ni? Rekommenderar Ni den? Hur många tummar upp (1-5)? För Er som inte läst det tidigare inlägget. Det handlar om filmen Get Smart.


Carpe Diem!



Av Linda - 5 december 2008 20:55

Då var man hemma igen då. Åkte med mamma och pappa hem från Jkp när jag haft min examination, slutstationen var deras hus. Jag gick ned till gymmet där pojkarna höll till. Slängde mig i soffan och tittade på när det svettades, heheh. :P Väl hemma blev det mys-mat, toast med sallad. Var ett bra tag sedan. Pojkarna ska väl snart beställa pizza antar jag, skräll!

Höll på att få värsta paniken här nyss. Tre pojkar som sitter i soffan och spelar PS3, och samtidigt spelar och sjunger  http://www.youtube.com/watch?v=3W-s4pCPs5k . Ni vet den låten jag hade problem med för ett tag sedan. - J. sjöng den hela dagarna. Men jag var väldigt snabb där. Tog fram musik med NEO, så nu spelas det högt. :) Så grym!

Vad kommer hända mer ikväll då? Blir mest slapp, ska ju ev. träffa syskonen B. imorgon och då måste man ju vara utvilad eller vad säger du Jenny? ;P

Ha en fortsatt bra fredags kväll. Kanske hörs vi senare, kanske inte!


Carpe Diem!

Av Linda - 5 december 2008 08:44

Det snöar ute nu, inte mkt utan sådant där fint, smått. Snart kommer mamma och pappa och hämtar mig, ska åka med dem ned till Jkp idag, härligt att slippa tåget! Ska gå lite på stan innan jag ska traska vidare bort till skolan. Jag hoppas att jag ska lyckas hitta en julklapp till min bror och hans sambo också, men det är inte lätt. Återigen, någon som har något bra tips?

Nu ska jag dra vidare. Ha en bra fredag, så hörs vi senare!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards