TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Linda - 13 december 2008 18:46


Jopp, nu blir det fest! Wiiiiieee! 90tals kväll på Terrassen tydligen!

Just nu spelas Womanizer... Vad tycker Ni om Britney? Har hon hämtat sig?


Av Linda - 13 december 2008 17:11


Jag har beslutsångest. Vet inte om jag ska med ut och festa ikväll eller inte..suck. Är redigt sugen, men vet inte om jag orkar egentligen! Känns som jag lika gärna kan hålla mig till juldan...


Shoppingturen i Skövde idag var trevlig. Även fast resan dit var redigt jobbigt. torkarbladen funkade inte som jag ville, och rutan blev skitig och spolarvätska var ju inte att räkna med, blev bara suddigt som satan. Men efter många om och men så kom vi fram till Elins Esplanad och shoppandet kunde börja. Sambons shopping: tröja, skjorta och slips. J's. shopping: tröja, skjorta och slips+ lite julklappar. Killarna är goa, exakt samma av allt. H's. shopping: en tröja + julklapp. Lindas shopping: inget. Hittade en super fin klänning på H&M som jag ville ha, men såg den bara på skyltdockan. Får nog ha min fina kjol och något snyggt till på nyår istället.


Nu ska jag fixa mat här, idag blir det så enkelt som tacos. :)

Ha en bra lördags kväll!


Carpe Diem!

Av Linda - 13 december 2008 10:34

Forfarande snö ute, kors så här länge brukar inte snön ligga kvar. Gud vad roligt för barnen! :) Mindre roligt för dem som ska ut och köra bil. Tänker på min pappa som ska åka upp till Norrland och jobba imorgon. Tur att han är van, är ju ändå där uppe var tredje söndag, men man blir ju ändå orolig när han är där uppe och flänger.


Vad ska  Ni hitta på idag då? För min del blir det nog Skövde om en stund. Shopping står på listan, och eftersom jag nu är klar med alla julklappar så kan jag köpa saker till mig själv bara :) Kanske något nytt till nyår? Eller ska jag kanske köra på den där fina kjolen jag köpte härom veckan som jag inte använt än?


Ha en bra dag där ute i snön!


Carpe Diem!

Av Linda - 13 december 2008 00:49

Nu har Jenny precis gått hem, och jag har krypit ned under täcket med min laptop. Boysen sitter fortfarande och gapar ute i soffan, Fifa som gäller nu. Undra om min kära sambo är lika dålig på det som han var på pokern förut..? Heheh. Tänkte jag skulle se på film nu, men har inte bestämt mig för vilken. Gick igenom 4 lådor med DVD filmer innan jag tappade intresset för att leta efter någon riktigt bra, så det får bli Bridget Jones eller Fäst vid dig. Bridget Jones av den andledningen att det var skiiiit längesen jag såg den. Och Fäst vid dig för att jag tror inte jag sett hela filmen. Om jag inte minns fel så somnade jag. Frågan är bara om jag gjorde det för att jag var svinigt trött eller om det var för att filmen var usel...? Har Ni sett dem? Vad tycker Ni, vilken är bäst? Bridget är ju ändå Bridget menar jag. Sen om det är bra eller dåligt, ja hmm. Vilket inlägg, rätt ovärt egentligen. Men ville samtidigt med detta inlägg säga God Natt till Er där ute (som inte sover än). Hoppas NI haft en lika rolig och skrattrik dag som jag haft! Höjdpunkten på dan måste ändå bli pulkåkningen med Bebis. <3


Natti, Carpe diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards