TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Linda - 27 december 2008 20:34

Nepp blir ingen film för min del ikväll. Nu har jag precis kommit hem. Jag och Jenny åkte med grabbarna upp till Shell för att se hur de spelade bort alla deras pengar. Skämt, de vann faktiskt :) Grabbarna sitter och spelar Fifa och jag och Jenny försöker komma på något att göra, men det är inte det lättaste i denna tråkiga stad. Blir väl lite dricka och tjöt.


Körslaget har ju börjat nu och jag måste bara säga att jag håller självklart på Falkenberg! Fbg i mitt hjärta :P Älskar den staden och saknar den som fan nu! SOMMAR tack!


Nu ska vi se om jag och Jenny kan komma på något. Ha det bra där ute!


Carpe Diem!

Av Linda - 27 december 2008 18:05

Nu är jag helt slut. Klockan ringde 7.30 i morses, en lördag! Men lyckades somna om, vaknade vid 8.10 istället och hade fått sms av J. Hopp upp ur sängen, in i duschen, blåsa håret, platta håret, sminka mig och hitta snygga kläder. Sen var det fotbollscup som gällde. :) Trevlans. När cupen var slut åkte jag och min kära sambo direkt till Borås för att shoppa lite. Blev två tröjor och tre par trosor. Säger bara kön inne på Gina var en pina. Lång som satan, gick genom halva butiken, 4-5 köer. Stod 30-45 minuter i kön. Segt som satan. Men jag fick min kära tröja. :) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka till Skövde imorgon också, men sambon är inte riktigt kry så han orkar inte åka med och själv vill jag inte åka. Hmm. Vilka problem man kan ha! :P


Vad händer ikväll då? För min del blir det nog soffan och en bra film, som sagt helt slut. Någon som kan rekommendera en bra film?

Av Linda - 27 december 2008 00:02


Det går bra nu under jul, men hur blir det efter? Please, ge mig styrka att orka! För snart orkar jag inte mer själv. Eller själv, jag får hjälp av min sambo. Men vet inte om det kommer räcka för att klara detta! Jag är ett enda stort ? .


"Var dig själv för alla andra är redan upptagna"

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards