TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 30 december 2008

Av Linda - 30 december 2008 23:40

Bingokvällen var mysig. Vann dock inte ett skit. Men men.

 Var ju som sagt uppe en sväng på träningen också. Och måste bara säga: Ibland blir man bara så trött på allt!


Lite svar på kommentarer jag fått...


Marica: Nej, det är inte Tony Bäck. En M. Bäck är detta. Men det var rätt kön. :P


Ida: Ska fira dagen med middag hos min farmor. Sen mys(mat och gott att dricka) med en kompis på eftermiddan innan vi drar vidare till en fest ute på landet. :)


Nu ska jag krypa ned under täcket. Sov gott allihopa!


Carpe Diem!



Av Linda - 30 december 2008 16:07

Nu är jag hemma igen. Det blev ett långt besök hos mamma idag. Men har varit mys. Bebis blev överlycklig över att jag kom. Heheh kanske är jag hans favorit också...? :)

Hälsade på min underbara farmor också. Hon är för söter! Och nu ska vi dit på middag imorgon! :) Alltid lika roligt att åka till farmor! På tal om farmor, har ju en godispåse i jackan som jag fick av henne. Precis som när man var liten. :)


Nu sitter jag här med en tekopp och försöker tina upp lite. Alldeles strax ska jag ut i kylan igen för att gå upp till träningen. Brrrr! Efter det blir det bingolotto med Jenny och Bäck och min kära sambo. Mys värre! :)


Nu ska jag dra mig. Ha en bra kväll!


Carpe Diem!



Av Linda - 30 december 2008 09:41

Idag blev det ingen lång sovmorgon. :( Måste åka ut till mamma för att hämta plånboken. Glömde kvar den i Bebis skötväska igår. Suck på mig. Funderar på om jag ska passa på att träna lite...? Eller iaf sola. :)


Ikväll blir det till att åka upp på fotbollsträningen. Blev tjafs igår/natt så nu ska här redas ut grejer! Hoppas det löser sig nu...


Nä, nu måste jag hoppa in i duschen. Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards