TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Linda - 24 december 2008 09:15

God morgon!

Nu var det julafton. Dagen många väntat på, mest barnen kanske. Synd bara att det inte finns någon snö ute. Men vem vet, kanske kommer under dagen. Man kan ju alltid hoppas. :)

Jag och min sambo har precis öppnat dagens första julklappar, våra morgonpaket. Och nu sitter vi i soffan och tittar på Nyhetsmorgon. Myyyys!

Detta kommer nog vara mitt enda inlägg för dagen. Om jag inte slänger in ett  när jag kommer hem i natt. Men Ni får ha en riktigt mysig dag, och ta nu tillvara på tiden tillsammans!


Carpe Diem!

Av Linda - 24 december 2008 01:08

Sorry för det dåliga bloggandet igår eller idag (hur man nu vill läsa det) = inga inlägg alls. Men jag har haft full rulle hela dagen. Bebis kom hit på förmiddagen, och vi var ute och gick och uträttade lite ärenden. Sen kom bror + sambo och hämtade oss. Resan gick till Skövde. Mys. Inte så farligt mycket folk som jag trodde det skulle vara. Hittade iaf röda strumpor som jag ska ha på julfirandet. :) Annars inte mycket. Efter det var det dags för uppesittarkväll hos bror. Mysigt värre. Åt gott, och vann gjorde vi två gånger eller var det tre? Roligt när sånt händer. Så sällan jag  vinner något, men nu var det alltså min tur. :)


Nu ska jag alldeles strax krypa ned i sängen för att sova. Men ha en riktigt bra julafton! Kram till Er alla och en riktigt GOD JUL!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards