TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Linda - 21 december 2008 23:22

Hahah jösses. Slutkommentaren i Heartbreak Hotel är ju för bra. Säger man att man har svamp i underlivet, så är det klart man inte menar att det växer kantareller. Hahah. Nä den är bra filmen. Blev några skratt. :) Vad tycker Ni om filmen då? Inne eller ute?


Carpe Diem!

Av Linda - 21 december 2008 18:36

Någon mer än jag som ska se den ikväll? Tycker bara den är så rolig. Hahah jösses vad jag skrattar när jag tittar på den. Så ikväll blir det mys med lite godis etc. Men först måste sambon komma hem från träningen. Hmm, han har börjat bli värsta träningsnarkomanen eller något. Har träning onsdag, torsdag, och sen åker ju han och några kompisar ut till pappa på fredagar och tränar där, och sen tränar han på söndagar. Jösses. Sist jag tränade var för tre veckor sedan. Men det kan nog kanske bli ändring på det inom en snar framtid. :P Jag och Jenny ska börja åka ut dit och träna också nu. Fast blir...haha eller nu låser jag munnen, eller i detta fallet, fingrarna och tangenterna. :P Kommer mer om detta senare...

Av Linda - 21 december 2008 15:27


Detta var kvällens outfit för igår.

  •  Jeans Gina Tricot, 199 kr. (Rea)
  • Svart "höftlinne" med glitter, Vero Moda. 150 - 200 kr.
  • Vitt halterneck linne, Vero Moda. 200 - 250 kr.

Blev jeans pga av det dåliga vädret. Blåste och var sviiiiiiiin kallt ute. Annars brukar det ju vara leggins som gäller.

Av Linda - 21 december 2008 15:20

Har precis sett 90210, avsnitt 4. Måste säga att jag är helt inne i den serien. Men kanske är för att jag inte har någon annan serie som jag följer...?


Nu borde jag ta och fixa i ordning lite här hemma, så vi kan få upp julgranen. Men är så äckligt kallt här i lägenheten därför lockar det inte så mycket att kliva upp ur soffan. Men måste.


Carpe Diem!

Av Linda - 21 december 2008 12:24

Kvällen igår blev verkligen inte som den planerats. Hmm, hahah men sånt gillar vi. Tanken var att vi skulle åka på julkonsert, men det var ingen som hade vidare sug på det. Så istället kom de andra pojkarna hit och spelade Fifa. Jag själv bjöd hit Jenny och C. för att spela lite spel, och lite förfestande för deras del. Jag hade bara tänkt dricka två glas vin, men slutade med att C. hällt upp en grogg till mig. Sen klockan 01.00 stod jag mitt inne på dansgolvet och shakade loss med de bästaste; Jenny, C. och I. :) Var riktigt roligt, men som sagt inte planerat.


Har kommit på att jag är allergisk....mot vin. Rött vin vet jag inte att jag klarar. Får besöka toan efter bara några glas, och igår räckte det att jag öppnade en flaska rött till min sambo för att jag skulle börja må dåligt. Men nu är det även vitt, inte att jag mår dåligt utan jag får sådan sprängande huvudvärk dagen efter. Tänker Ni säkert. Men hallå blondie, du är bakis! Men ha, får huvudvärk om jag bara dricker ett glas också. Trök, men så är det.


Sen kom jag på ett nyårslöfte igår också. Fick panik igår, och då bestämdes detta. Men hmm jag har aldrig lyckats hålla något nyårslöfte, men kanske dags nu? Vad löftet är får Ni inte reda på förän nyårsafton eller nyårsdan. (Om jag kommer ihåg :P)


Ha en bra 4e advent.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards