TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Linda - 1 december 2008 19:58

Gud vad mätt jag är nu. Efter att ha varit och lämnat bilen hos mamma, lagade jag en god middag till mig och J. Och så lätt det är. Det bästa när man lagar mat. :P Blev pressad potatis och lax med sås till. Såsen bestod av: en burk creme fraiche, en liten burk med röd stenbitsrom och rödlök. Så gott så gott.


Nu är det Livet i Fagervik som gäller, SVT. En serie jag trodde skulle vara dålig, men så visade sig vara helt okej.


Carpe Diem!

Av Linda - 1 december 2008 16:35

Har precis tittat runt på IKEAs hemsida. Vill dit snart! Vet, det var inte allt för längesedan jag var där och köpte på mig massa. Men nu har jag hittat fler saker. En ny tv-bänk, till vår nya tv, spegel till hallen etc. Lampan ska sitta över spegeln, annars hade jag inte velat haft den. Möjligtvis till nattlampa kanske. Fanns fler saker jag vill ha, men dessa är de mest akuta.

Vad tycker Ni om tv-bänken förresten?

Av Linda - 1 december 2008 11:10

Sitter och tittar på Efter tio med Malou von Sivers. Helt okej. Det är så härligt att ha lite morgonmys innan man ska starta upp dagen, eller vad säger Ni? Kör Ni med morgonmys? Inte alltid man hinner, men de dagar jag är ledig, tar jag mig verkligen den tiden. Hur mysigt är det inte? Slå på tv:n sätta/lägga sig i soffan och äta en god fruskost. Nog om det.


Vad händer idag?

Själv ska jag snart ut till min uppväxtort. Ska på intervju, fast det är jag som ska intervjua. Heheh. :) Ska bli riktigt intressant.

Annars händer nog inte mycket idag. Ska väl titta in lite på presenshopen och se om jag hittar någon rolig inredningspryl.


Carpe Diem!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards