TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Linda - 20 december 2008 18:48


Nu har jag precis hällt upp ett glas vin, Black Tower. Och Velvet spelas för fullt!

Av Linda - 20 december 2008 16:04

Nu har jag köpt mina nyårs kläder. :) Fick lite tips från M. som jobbar uppe på Vero Moda. Tack. Blev ett vanligt bredaxlat linne och en bolero...i spets. Hon sa att det var hett nu. Fanns de med långa armar också, men eftersom jag är allergorisk mot långärmat när jag festar så ströks de två hyfsat snabbt. Men en kortärmat bolero blev kanon. Det bästa med allt är att om man handlade för 300 kr så fick man en snygg sjal också (vore kanske något för dej Annelie?) så slängde fram ett par boxertrosor också när jag stod där framme och skulle betala. Och trosor kan man ju inte få för mycket heller av så. :P Men kanske hittar man något efter jul sen som man kan tänkas ha på nyår också, ja ja vem vet.

Kommer inte lägga upp några bilder på mina inköp, utan Ni får se bilder från nyår istället. :P

Nu ska jag fixa mat, har inte haft tid att äta något på hela dagen. Men nu ska här "föas". (valtorpska)


I promise you,

I'm always there.


Carpe Diem!

Av Linda - 20 december 2008 11:44

Hello gott folk. Vad händer där ute?

Själv har jag precis klivit ur sängen, så skönt med sovmorgon och välbehövlig. Väntar nu på att sambon ska vakna så vi kan åka upp till stan, men lär nog få vänta ett bra tag till antar jag. :( Ska jag kanske väcka honom?

Hahah, jag måste vara sjuk alltså. Kl. 01.58 i natt satt jag och pluggade. Hur normalt är det då? Och dessutom har jag jullov! Ja ja fick lite gjort på loggboken iaf. Heheh.

Nu börjar han vakna till liv här faktiskt. Beror kanske på att jag ställde klockan och la den vid huvudet på honom. Elakt?

Ha en bra lördag!


Carpe Diem!

Av Linda - 20 december 2008 01:24


Och vad strömmade inte ur högtalarna ikväll, jo denna, Hva gør vi nu lille du? Måste säga att jag tröttnat rätt bra på den nu! Någon mer som tröttnat på den? Eller är den kanske typ ny för en del? För mig känns det just nu som att den levt med sen min födsel. Suck.

Av Linda - 20 december 2008 01:17

Kvällen har varit mys. :) Killarna spelade fifa, och jag och Bebis busade. Spelade fotboll, hoppade i sängen etc. Nu har jag precis kommit innanför dörren. Har kört killarna till ett uteställe, och samtidigt kört hem underbara Jenny. :) Roligt att träffa dig gumman. Jag ska försöka hålla mig vaken i 40 minuter till, måste måste måste, så jag kan hämta hem killarna.

Var väldigt mycket blåljus ute på stan i natt. Hmm, kanske brukar vara så? Jag brukar oftast inte sätta min fot ute på fredagar eller lördagar hur man nu tolkar det. Kanske kan säga natten till lördag, heheh. Och där spårade jag ur.

Ska börja se en film tänkte jag. En med fart i så jag inte riskerar att somna.

God natt på Er där ute!


Carpe Diem! 

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards