TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Linda - 2 december 2008 21:53

Jösses vad det snöar. Har snöat sen jag kom hem vid 15. Så Ni kan ju säkert själva räkna ut hur mycket snö vi har här.

Såg en person gå på tåget i Mullsjö idag, satte sig på andra sidan gången. Har inte sett personen på hur länge som helst, också dyker personen upp nu!


Min konsult från Mary Kay har varit här idag, gett mig, Linda, C. och mamma hudvårdsråd. Mycket trevligt. Hon kom en timme tidigare så jag fick en fin make up innan själva visningen. Hel nöjd! Jag bjöd på lite kvällsmat och glöggmys. Trevlans.


Vart en sväng ned till skolan idag också, skrev på ett "arbete" som ska in på fredag och vi blev klara! Eller så pass klara så vi inte behövde sitta mer i gruppen iaf. Känns gött att ha två dagar ledigt nu. För det har jag ju aldrig annars :P


Var det någon som såg på Boston Tea Party igår? Herregud, skrattade så jag låg dubbelvikt i soffan. Helt sjukt. Hahah! De grabbarna är ju bara för härliga alltså. Vilka idéer de har! Kan man annat än att skratta åt dem? Njae, tror inte det. Så avslutar med ett stort fett HAHAH!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards