TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Linda - 28 december 2008 20:21

Hallå på Er där ute. Haft en bra dag?

Blev inte så mycket shoppat i Skövde idag. En tunika och en snygg topp att ha till fest. Bra köp där Linda. Heheh. :P

Nu sitter jag här med Jenny och tittar när sambon spelar tv-spel. Men snart ska vi åka utåt SLUTARP till O. och se på film. Vi båda är ju lediga imorgon så. Härligt det. Ska vara lite barnvakt åt Bebis. Mys! :) Ska försöka hinna med att städa lite också. Nu ska jag vara lite social, så ha det bra!

Passar på att säga god natt nu med. God natt. Sov gott.


Carpe Diem! 

Av Linda - 28 december 2008 12:06

Hände grejer sen på kvällen/natten. Jag och Jenny åkte till pizzeria Falköping och åt. Jag vet inte nyttigt, men jag kan ju säga som så att jag åt typ inte skit. Och Ni som känner mig blir väl inte särskilt förvånade...eller? Sen bar det av till hennes käre storebror, "Bäck", och hans(och mina) vänner i T-torp. Blev lite biljard. Gick inget vidare. Den där vite bolljäveln hade en förmåga att åka i hålen hela tiden. M och G hade väldigt roligt åt mig. Ja ja, roligt att man kan roa någon. :P Sen var det hmm heter det Rock band? som stod på listan. Snacka om roligt. Och jag ägde! Gött något som jag är bra på iaf. :P Vid 24 åkte vi in mot stan igen där vi träffade O och S ("P"). Stod ute och snackade en stund, trevligt. Sen blev det film hos S och jag lyckades somna på soffan. Hahah, typiskt mig eller. Men var roligt att se hur han bor. Och träffa dom också. Träffar dom ju inte allt för ofta direkt. S välte/lyfte på soffan för att jag skulle resa mig upp ur den, tack för den! ;P Ja ja kvällen var kaaaaanon! Nu är det Skövde som gäller. Lite mer shopping. :)

Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards