TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Linda - 4 december 2008 22:05

Nu är alla dagens måsten gjorda. Så nu ska jag belöna mig med att se denna film. Någon som sett den? Den ska tydligen vara rolig. Om jag orkar och kommer ihåg så ska jag skriva vad jag tycker om den, men det blir imorgon.

Av Linda - 4 december 2008 19:08

Nu sitter jag i soffan efter en bus-dag med Bebis. Han kom vid 13, då var det hoppa och busa i sängen för hans del. Sen tog vi på oss massa kläder och begav oss ut på promenad med Linda. Blev "promenadleden" upp till centrum där vi strosade runt i affärerna. Jag köpte julklapp till mig och J. inne på Hemtex. nöjd så! Blev ett par vantar också. Skönt, jag har bara super tunna och super varma vantar, så nu blev det ett par mittemellan. Bra köp! Blev även lunch inne på Caramell, en västkustbaguett (för endast 34:-, så otroligt goda!). Lillen passade på att sova lite. På vägen hem gick vi in och hälsa lite på mamma, trevligt. Och nu är det nog bestämt att jag ska åka med dem ner till Jkp imorgon, skönt. Väl hemma var det dags för att leka i snön lite, blev en snögubbe och en snölykta. Sen upp och busa med J. i lägenheten. Nu har Bebis åkt hem och jag ska äta kvällsmat och mysa i soffan. Men sammanfattar dagens hittills som en trevlig dag, med mycket skratt. :)


Carpe Diem!

Av Linda - 4 december 2008 12:29

Idag när jag hämtade posten blev jag glad. Dels för att vi fått FT men mest för att jag fått ett paket från min konsult (Mary Kay), mitt glitter puder som jag beställde igår. Fick prova på det i tisdags när jag hade min make up-tid innan de andra kom. Jätte snyggt! Kostade 189:-. Helt okej pris! Så nöjd. Nu ska här vara snygg på julafton, juldan och nyårsafton! Btw vad händer på Nyårsafton?? Har ingen aning. Det kan jag känna ibland är lite tråkigt...varför planera i förväg liksom? Gaaah jag vill att man gör det. Ha en riktigt stor nyårsfest! Gott tilltugg och massa champagne! Tänk vad roligt! Hahah fast champagnen kommer nog flöda vilket som, heheh. :P


Carpe Diem!


Av Linda - 4 december 2008 10:57

Tittar på Oprah just nu. Det är en tjej som sjunger en Whitney Houston låt I Have Nothing, och hon är så äckligt duktig! Har nästan exakt samma röst som Whitney. Vet inte hur gammal hon är, men kanske 14 år eller något, helt sjukt! Vart sjutton kommer den rösten ifrån? Om man blundar när hon sjunger, så låter det som en storvuxen 35-åring typ, åsså tittar man så står lilla hon där. Fattar inte hur man kan sjunga så sjukt bra!

Dagens låt är ju helt klart denna tjej med I Have Nothing!


Carpe Diem!



Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards