TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Vilken film ska jag se?

Av Linda - 13 december 2008 00:49

Nu har Jenny precis gått hem, och jag har krypit ned under täcket med min laptop. Boysen sitter fortfarande och gapar ute i soffan, Fifa som gäller nu. Undra om min kära sambo är lika dålig på det som han var på pokern förut..? Heheh. Tänkte jag skulle se på film nu, men har inte bestämt mig för vilken. Gick igenom 4 lådor med DVD filmer innan jag tappade intresset för att leta efter någon riktigt bra, så det får bli Bridget Jones eller Fäst vid dig. Bridget Jones av den andledningen att det var skiiiit längesen jag såg den. Och Fäst vid dig för att jag tror inte jag sett hela filmen. Om jag inte minns fel så somnade jag. Frågan är bara om jag gjorde det för att jag var svinigt trött eller om det var för att filmen var usel...? Har Ni sett dem? Vad tycker Ni, vilken är bäst? Bridget är ju ändå Bridget menar jag. Sen om det är bra eller dåligt, ja hmm. Vilket inlägg, rätt ovärt egentligen. Men ville samtidigt med detta inlägg säga God Natt till Er där ute (som inte sover än). Hoppas NI haft en lika rolig och skrattrik dag som jag haft! Höjdpunkten på dan måste ändå bli pulkåkningen med Bebis. <3


Natti, Carpe diem!

 
 
Kyssar

Kyssar

13 december 2008 01:35

nee :S tack! jag tror också det.. var hos läkare men allting verkade stämma.. hade bara en lite virus i kroppen.. fast då var det för att jag hade mjälttugg i över 24 timmar.. vilket jag fortfarande har :S

http://kyssar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards