TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Ett steg i taget mot ett bättre samhälle...?

Av Linda - 5 december 2008 22:42

Måste bara berätta en sak. Idag efter jag slutat skolan åkte vi ut till Solås Center och jag gick in på Company, heter det så eller Out Company? a ja skitsamma Ni som är från Jkp förstår säkert vilken affär jag menar. Iaf när jag gick in där och var på väg ut såg jag en skyltdocka. Ni vet i ett tidigare inlägg, Vad är det normala? Finns det något som är normalt?, tog jag upp lite om det här med skyltdockor i olika affärer. Att jag tycker det är fel att bara ha super smala dockor, men här såg jag en "mullig" (som de kallades i det inlägget) skyltdocka. Bra där! Så nu kanske det börjar bli mer vanligt med blandade skyltdockor? Hoppas! Så vi kan få lite ordning på denna sneda bild om hur man ska vara. Men som jag nämnde i det tidigare inlägget tror inte alla anorexia fall försvinner, absolut inte. Men kanske de unga tjejer, och killar för den delen också, kan få en liten bättre bild av hur man "ska" vara? Eller jag menar här, att de får en annan syn som betyder att man inte måste vara så pinnsmal. Nu har en sak i samhället har ändrats, ett steg i taget så att säga. Kommentera gärna!


Nu ska jag se på Brudens bäste man. Har fortfarande inte sett den. På tal om film. Kom på nu att jag skulle skriva lite om filmen vi såg igår. Hmm. En helt okej film. Den bjöd på en hel del skratt. Handlar om agenter kan jag säga som letar efter bomber. Mer säger jag inte, vill inte berätta för mycket. Jag rekommenderar den varmt iaf. Behöver man skratta av sig lite så ska man se den. Sa. gumman om du läser detta, tror den skulle passa din humor lite :) Någon mer som sett filmen? Vad tyckte Ni? Rekommenderar Ni den? Hur många tummar upp (1-5)? För Er som inte läst det tidigare inlägget. Det handlar om filmen Get Smart.


Carpe Diem!



 
 
Linda

Linda

5 december 2008 23:01

Hahaha :P

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

6 december 2008 10:50

haha shit! jag måste åka ut och kolla på den normala skyltdockan! riktigt bra!! jag tror aldrig jag sett någon annan skyltdocka än de pinnsmala! Trevlig helg!

http://www.finest.se/MaryCat

 
Ida

Ida

7 december 2008 00:00

Vad bra med skyltdockor som ser ut som människor =) Det har jag aldrig sett innan...

http://www.chictbyida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards