TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

Till mina underbara vänner.

Av Linda - 17 oktober 2008 13:31

Läste ett citat precis En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara på väg nedåt. - Arnold Glasow. Och det är så rätt. Och det känns så skönt att veta att man har vänner som ser det så. En vän som står i vägen för någons drömmar etc. är ingen äkta vän. En vän ska finnas där när man behöver dem, när man mår dåligt psykiskt osv. De som står i vägen för ens lycka är som sagt inte en riktig vän, utan en avundsjuk stackare.

Jag hade, tyvärr hade, en gång en jätte bra kompis som ställde upp för mig i alla lägen. Hade det inte varit för honom vet jag inte vart jag hade varit idag. Han var ett superexempel på detta citat. Men som sagt är vi inte vänner längre, eller vänner är vi men inte så bra som vi var då, och det kan jag sakna ibland. Han var min klippa. Han hjälpte mig igenom en mycket tuff tid. Nu har jag nya kompisar och en underbar fästman som alltid finns där för mig. Och jag ger dem all min respekt. Jag älskar dem verkligen. Och jag försöker finnas där för dem precis som de finns där för mig. De finns några som jag verkligen kan prata med om allt, och jag gör det också. Sedan finns det de som man vet inte klarar av att höra vissa saker, eller som inte stöttar en i vissa saker. Men det finns så mycket annat man kan prata med dem om. Man måste ha flera "olika" vänner - om ni fattar hur jag menar?

Med detta inlägg vill jag visa min kärlek till alla min vänner och till min fästman. Utan honom vet jag inte vad jag vore. J. jag älskar dig av Hela mitt hjärta och lite till!


Over And Out.


P.s Sa. jag saknar dig! Vi måste ta den där resan snart alltså. Me and you and your sister. :) D.s

 
 
Ingen bild

Malin

17 oktober 2008 18:50

Så ser jag också på vänskap. Saknar dig Lindagumman Kram från Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards