TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2008

Har ett svårt skoberoende..

Av Linda - 8 oktober 2008 22:12

Ja, det har jag. Jag bara älskar skor! allt från badtofflor till regnstövlar. Okej, badtofflor kanske jag inte tycker är så kul. Men regnstövlar tycker jag är lite kul. Finns ju så många snygga nu för tiden, istället för de där gröna hemska. Nu finns det ju med ränder, prickar ja jag vet inte allt. Men dom är ssååå snygga. Jag har två par regnstövlar med mönster på (och ett par hemska gröna), dock använder jag dem aldrig, men dom är snygga! Sen sommarskor. Åå hur roligt är det inte med sommarskor. Det är just sommaren som är rena drömmen för oss som älskar skor! Det är under denna årstid man köper massa skor, eller iaf jag. Men det är ju bra roligare att köpa sommarskor. Under sommaren är det lättare att växla mellan skorna. Eller hur? Är det bra väder ja då tar man de där söta ballerina skorna, är det sämre ja då tar man någon mer "helsko". Under vintern, då är det inte lika lätt att växla mellan massa olika skor. haha inte så smidigt att komma med ballerina skor en dag och stövlar en. :P Men stövlar är roligt också. Finns så många olika modeller, men här jag jag dock begränsat mig. Jag ska ha stövlar med klack. Detta för att jag är så kort, endast 163.5 cm. Den där halva cm är mycket viktigt! Jag har absolut inte lika många vinterskor som sommarskor, ojoj långt ifrån. Men som jag sagt, under vintern blir det mest att man går i ungefär samma skor hela tiden. Medan man under sommarhalvåret kanske har olika skor varje dag. Hänger ni med mig? Köpte mig ett par snygga skor förra veckan, som jag är väldigt nöjd med. Men är sugen på att köpa skor igen. Detta gjorde att jag uppsökte www.brandos.se . En sajt som är rena himmelriket för skoälskare. Priset på skorna varierar stort. Kan hitta snygga stövlar för 399:- och hittat stövlar för 1700:-. Det är alltså en sida som passar alla! Absolut värd att besöka, så har ni inte redan gjort det, gör det NU! Nu när jag var inne på Brandos hittade jag sjävklart massa snygga skor. Suck på mig själv. Tänkte jag skulle lägga upp lite smakprover från sidan. Tyvärr har jag inte laddat upp bilderna denna stund därför kommer det ett inlägg här efter med skorna. Okej?


Over And Out.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards