TheLifeOfLinda

Alla inlägg under januari 2009

Av Linda - 25 januari 2009 17:19

Tänk vad en dusch kan göra mycket. Känner mig genast mycket piggare! Skönt det för nu kommer snart Linda, Jenny och Sa. hit. myspys. :)


Fick ett utbrott här nyss. Stod och diskade och var klar och allt, vänder mig om för att gå ut från köket, då ser jag att det står mer disk på köksbordet! SUCK! Inte en chans sa jag högt och gick därifrån. Nu sitter jag i soffan ska spela lite Buzz lr Guitar Hero nu innan tjejerna kommer. Ha en bra kväll där ute!


Carpe Diem!

Av Linda - 25 januari 2009 15:02

Gah så himla trött. Känner att jag behöver sova lite, men det hinns inte med. Ska ha besök senare. Mys. :) Filmkväll som står på schemat bland annat. Suck borde göra något vettigt legat i sängen i stort sett hela dagen, fast jag har inte sovit ett skit. Bara legat och segat. Men NU ska jag ta tag, och flytta mig till duschen, sen är det städ och diskning som gäller. Åå hatar verkligen att diska. Skulle lätt kunna hyra in en diskare!

Ja ja, ovärt inlägg, men just nu gör jag allt för att inte komma närmare diskningen :P


Carpe Diem!

Av Linda - 25 januari 2009 12:46

Vilken födelsedag jag hade igår. Så underbar! Tack mina bästaste vänner som var här och firade mig! :)


Dagen började med att jag och Bäppen åkte till Skövde för att gå på bio, Hämnden. Riktigt bra faktiskt. Och tänk Er en hel biosalong för sig själva kan det bli bättre?! Så underbart!


Efter bion åkte vi ut en snabbis till Esplanden för att kika lite i affärerna, men kom hem utan en enda påse. Eller jo en godispåse från bion fick vi med oss. :P


Vi käkade lite. Sen var det dags för mig att hämta Jenny och köra bort Bäck till en kompis. Sen var det full rulle här. Lite tjejmys innan de andra kom. Sminkning etc. Tihi. Vid halv 7 sen började trilla in lite folk, sen lite mer folk, ja och sen ännu mer folk. Jag hade riktigt trevligt. Jag hoppas de andra hade det också...? Haha jag och P. försökte oss på att bugga. Var lite trångt och några fötter och ben som jag snubblade över, men det gick ändå hyfsat bra. :P Och nästan alla följde med ut också. Min Bäppen stannade dock hemma. Han var ju på fotbollsgalan igår så det kan jag förstå. Och Bäck och U. svek och åkte till Skövde. Men annars så. Terrassen var grymt sköj också. :)


TACK alla för en helt underbar kväll!


Carpe Diem!

Av Linda - 24 januari 2009 09:50

Då har man precis betalat en födelsedags present till sig själv då. Heheh självklart med sambons kort. Japp, så går det när man ligger och sover. :P Blir bio, Wallanders nya. Någon som sett den? Är den bra? Jag har hört att den ska vara väldigt äcklig...?

Av Linda - 24 januari 2009 00:52


Idag när jag satt på tåget till Skövde och tittade ut genom fönstret, dök denna låten upp på min MP3. Jag vet inte, men varje gång jag hör den blir jag glad. Hmm. Var bara tvungen att dela med mig.

Av Linda - 24 januari 2009 00:05

Klockan är 00.05, och vad är det för en dag idag??

Har precis kommit hem från en tur på stan med Sa. Stötte på Jenny och M. som ställde sig och sjöng Vad är det för en dag? mitt på ströget. Hahah goa töser det där.


Jag sitter vid MIN dator nu. :) Men jösses vad ovant det känns när man suttit vid en stationär i 3 veckor ungefär. Men nu är den vaken igen. Wiiieee! 


Nu ska jag spela lite Buzz och vänta på att min sambo ska komma hem från fotbollsgalan. God natt på Er!


Carpe Diem!


Av Linda - 23 januari 2009 21:58

Sitter hemma hos Sa. nu. Ser på Let's Dance och färgar håret samtidigt. Spännande värre! Vilken f'ärg? Blondare!


Var ju inne med min dator idag, och vet Ni? Det var bara sladden som var knas! Sicken tur man kan ha ibland. M. (han som arbetade) där sa att det kunde vara något kort, och då kunde jag lika gärna köpa en ny dator, men nu var det alltså bara sladden. Så även jag kan ha lite tur ibland. Det var en bra födelsedagspresent även om den var en dag för tidig. :)


Skövde var mys. Jag och Sa. shoppade. Blev inte så mycket för min del. Ett linne, sprit tills imorgon, medel till håret + att jag klippte mig. Härligt! 


Nu ska jag skölja ur min färg. Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

Av Linda - 23 januari 2009 09:39

Idag har jag gått upp i tid. Härligt det. Kan man göra något av dagen. :) Sover man till 12 känns det som hela dagen är förstörd, men inte idag. Idag är en dag som kommer gå fort.

Dagens to do:

  • Åka med pappa och lämna in datorn. ÄNTLIGEN!
  • Ta tåget till Skövde och shoppa loss med Sa. Kanske ska man klippa sig?
  • Färga håret. Mitt och Sa. :)
  • Let's Dance-kväll. Mys.
  • Buzz-kväll/natt!

Btw Bebis är bra söt. Tänk om man kunde springa runt så som han gör och tigga mat av alla. Hahah. Först sitt eget, sen sin mammas, sen mitt, en sväng till farfar, farmor. Ja det såg för roligt ut. :) Vid 22 somnade han som en stock på soffan. Och en stund senare sov han i "Bäppes" famn. En av hans favoriter. :) Så sött!


Nu ska jag spöa någon på Buzz, tänkte prova spela online. Spännande! Är det någon som spelat Buzz? Vad tycker Ni? Jag fick Tv quiz av min sambo, men har spelat mer barnspel uppe hos brorsan och dem. Bra roligt det också. Opps nu ringde pappa, hinns inte med något Buzzspelande. Tjingeling på Er"!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards