TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Linda - 11 januari 2009 20:22

Firandet av min bror igår var lyckat, riktigt lyckat faktiskt. Tack så mycket!


Idag har jag varit i Stenstorp igen. Var Jennys tur att spela idag, så blev ju till att åka dit och heja på henne och de andra i laget. En trevlig dag. Men den hade varit ännu trevligare om man inte varit tvungen att sitta i en eldluktande hall. Var ju så att det brann i hallen (omklädningsrummena/förråden) för ett tag sedan. Och lukten har finns fortfarande kvar. Känns väldigt bra att ha suttit i den lukten och andas in den luften i två dagar...eller inte. Men men.

När jag kom hem var min sambo barnvakt åt Bebis. De åt glass i stora lass när jag klev innan för dörren. Heheh de är för söta de där två. :)


Nu ska vi snart se på film. Vi funderar på om vi ska se den där filmen som går på 4an, A Lot Like Love. Har sett den innan, men vill minnas att den är bra. Någon mer som tänkt se den?


Ha en fortsatt bra kväll!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards