TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Linda - 17 januari 2009 10:24

Dagen igår var mys den också. :) Bebis kom hit vid 11 och vi lekte lite. Senare åkte vi och hämtade Sa. för att handla lite saker till hennes nya lägenhet. Blev även lunch på stan, Wokstugan. Mums. Hahah Bebis är så söt när han äter kycklingspett. Sen var det hem för att vila lite middag. När vi var utvilade var det dags att ringa "Bäppen". Var bara att slå numret så bebis kunde prata med honom. Blev även ett samtal med "Änny". Ja de är för goa de små liven. :)


Blev en sväng ut till Åsarp på eftermiddagen/kvällen, för att träna lite. Men jag mitt pucko fick med mig en fotbollsko och en inomhussko. Lyckat Linda. Så blev till att träna utan skor. Vilket gjorde att det inte blev så mycket träning. :(


Senare skulle pojkarna upp till Shell för att spela bort lite pengar. Under tiden tog jag och Jenny bilen och åkte runt i stan och räknade antalet personer vi såg som var ute. På en 20 minuter lr något såg vi 100 personer. Så stort är Fkp med andra ord. :P

Tröttnade efter ett tag och vi hämtade upp pojkarna. Som vanligt åkte vi hem till oss efter. Men det oväntade var att pojkarna ville spela bordspel. Så jag och pojkarna satt och spelade Så det kan låta. Mitt lag förlorade. Som tur var kom Jennys bror + flickvän senare och styrde upp det hela. :) Haha en bror som var väldigt full. :) Ja jösses han är rätt så rolig han. :P

Har Ni spelat Så det kan låta? Vad tycker Ni? Jag tycker det är ett perfekt festarspel. Det + Vilda gester. :)

Nu ska jag spana vidare. Vi hörs senare!


Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards