TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Linda - 14 januari 2009 14:58

Jaha då var denna kursen avslutad då. Känns otroligt skönt! Nu ser jag framemot nästa kurs som börjar på måndag. :)


Har haft examination på våra loggböcker idag. Gick finemang det. :) När allt var klart delade vår lärare ut våra arbeten. Och som alltid slår jag upp sista sidan för att läsa hennes sammanfattning av arbetet. Bra där tänkte jag. Såg att hon markerat avslutet med kommentaren: Härligt! Blev glad och undrade vad hon tyckte var så härligt. Så jag började läsa mitt avslut. Hmm bra skrivet tänkte jag, riktigt bra. Nöjd - fram till det att jag förstår att det inte är min text! Slår upp första sidan. Inledningen stämmer inte för fem öre. Upplägget ser absolut inte ut som det gjorde hemma på datorn. Då förstod jag - detta är inte mitt arbete. Börjar skratta lite smått och säger till läraren att slutkommentarerna var fina, men att det inte var till mig. Läraren fattade inget först. När hon väl förstod började även hon skratta åt det. Jag var en av de få som fått maila in arbetet och måste blivit fel vid utskriften alltså. Hahah men så klockrent. :P Som tur var hade jag med mitt arbete i pappersform i väskan, så jag kunde lämna in ett nytt med en gång, eftersom den läraren inte visste var den andra läraren gjort av mitt första arbete. Ja ja, det löste sig ju fint iaf. Men får inte reda på om jag är godkänd förän om en vecka. Gah! Men men en del är iaf gjord. Men illa typsiskt.


Nu ska jag vila lite. Sen ska jag åka ut till Presentshopen och handla lite. Jag åkte aldrig dit häromdagen. Men nu ska här handlas nya saker. :)


Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards