TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Linda - 2 januari 2009 22:54

Har haft en eftermiddag/kväll-dag med Linda idag. Har varit mys. Spelade lite spel, och lagade mat ihop. Efter det blev det ännu mer spel och även lite film, Dodgeball. Har Ni sett den? Vad tycker Ni?


Nu ligger jag i soffan och halvsover. Helt slut. Ska väl snart dra mig mot sängen. Imorgon kommer klockan ringa tidigt, 07.30 EN LÖRDAG! Heheh, men är ju fotboll som gäller, då är det ju helt okej. :)


Har Ni haft en bra dag?


Carpe Diem!

Av Linda - 2 januari 2009 14:11

Idag har jag haft en riktigt segar förmiddag/middag. Klev inte upp ur sängen förän 13.00 Så länge har jag inte legat på länge. Riktigt skönt att bara ligga och vila, surfa lite, lyssna på musik och fundera. Men nu är jag uppe och är uppe i 150 km/h ungefär. Ska träffa en kompis nere vid ica om 30 min. Ska handla lite och sen blir det lite spel. Ska bli mys.


Imorgon är det KM som gäller. Wiiiee! Så ikväll blir det en lugn kväll. Lite go mat, lite vin (jag vet, tål inte det men är ju så himla mysigt) och någon härligt mysig film. Eller så blir det inte så för fem öre. Utan något helt annat. heheh, med mig vet man aldrig. Jag är väldig impulsiv.


Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards