TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Linda - 18 januari 2009 18:35


Å jag vill till IKEA! Nu var det faktiskt ett bra tag sedan vi var där. Kanske dags att åka ned snart igen. Vi behöver verkligen en hel del nya saker. Hade bla. tänkt köpa detta. Vad tror Ni? Lackhyllan är tänkt som tv-bänk. Och spegeln till hallen med en snygg lampa över. Kan det bli snyggt?


  • Spegel, Bonett 199:-
  • Hylla, Lack 699:-. Tycker verkligen om den!
  • Vas, Ovation 129:-. SÅ snygg eller vad säger Ni?
  • DVD-förvaring 59:- två pack.
  • Hylla, Expedit 249:- Vill ha! Till arbetshörnan.
  • Lampa, Duderö 99:-. Vill ha, men vet i sjutton vart vi skulle ha den. Skulle nog velat ha den i hallen, men får tyvärr inte plats. :(

Av Linda - 18 januari 2009 15:08

Kvällen igår var jätte mys. Var som sagt uppe hos Jenny och Bäck. Vi tre spelade lite Brainstorm. Sen efter en stund kom mer folk och det blev mer Brainstorm, Så det kan låta. Jag, Sa och C ägde :) Och det spelades även lite poker...och jag kom inte sist! :) Bjöds på många skratt! En kväll som inte är inte okej..Hmm hängde du med där? Jag menar att kvällen var helt okej! Blev Terrassen sen. Inte så mycket folk, men roligt hade vi ändå. :) Dansade loss och flummade som vanligt. Idag är jag mindre pigg, men men så kan det vara. Heheh.


Carpe Diem!

Av Linda - 18 januari 2009 03:47

Precis kommit hem efter en utekväll. Började kvällen uppe hos Jenny och Bäck. Sen var det Terrassen som gällde. Skoj. Och nu sist var vi en sväng på Valentino. Sen drog jag, Sa. J. och A. hem till Sa. och tjatade lite. En helt okej kväll! Nu ska jag sussa kudde. Så jag är någorlunda pigg imorgon när vi ska färga hår. :) God natt på Er!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards