TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Linda - 10 januari 2009 15:06

Vill börja med att säga grattis till min käre bror som fyller 30 år idag! GRATTIS!


Idag mår jag mycket bättre. Bara lite huvudvärk, men det beror nog på all sömn jag missat när jag varit sjuk. Har varit med Jenny i Stenstorp idag och tittat på fotboll. Gick mindre bra för Valtorp. :( Blev en snabbis upp till stan då jag skulle uträtta ett ärende åt min bror. Det blev en sväng in på Vero Moda också där jag "råkade" köpa ett par jeans. Heheh, men jeans behöver jag. Men som alltid så hittar jag på ursäkter till att få köpa kläder. Jag intalar mig att jag behöver dem fast jag kanske egentligen inte behöver.


Nu sitter jag här och slappar lite. Om en stund ska jag börja göra mig i ordning inför kvällen. Ska upp till bror och fira honom...igen :) Idag kommer jag vara piggare. :) Igår var jag ganska sleten. Men tog tablett innan jag åkte och sen var allt mycket bättre. :) Skönt det.


Nu ska jag titta lite på fotboll på tv:n med grabbarna. Ha en bra lördags eftermiddag och kväll! Och ta hand om Er!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards