TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Linda - 3 januari 2009 17:54

Gaaah vad seg jag är nu. Suttit uppe i Odenhallen 9.30-16.00 + att jag varit lite barnvakt åt min favvo. Det var mys. Fotboll gick väl sådär. För bror min och hans lag gick det riktigt bra. :) Så imorgon blir det till att gå upp i tid igen för att se på fotboll. Fast en timmes sovmorgon får jag nog. Härligt.


Skjutsade upp Jenny till sin mamma förut och när jag åkte förbi alla husen där uppe tänkte jag: Vilka fina hem. Tänk att ha ett hus. De där husen är verkligen de människornas hem. Var är mitt hem? Visst jag bor i lägenhet och det är mitt hem. Men jag kan inte kalla det ett riktigt hem, eftersom jag är uppvuxen i en stor villa ser jag hus som ett "riktigt" hem. Och jag blir nästan lite avundsjuk på dem som bor i hus och som har hittat sina hem. Och jag längtar så tills det är min tur att hitta ett hus som jag kan kalla hem och förhoppningsvis kommer bo i under en lång tid eller hela mitt liv till och med. Nu låter det kanske som jag inte trivs i min lägenhet, men det gör jag verkligen! Nu håller Vi på att få ordning på den och det känns underbart. Och jag kallar min lägenhet för mitt hem! Men jag är en "hus-människa"!


Nu ska jag slappa lite innan Vi ska iväg på nya äventyr. Ha en fortsatt bra kväll.


Carpe Diem! 

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards