TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Linda - 21 januari 2009 20:24


Är det någon som sett den, Dagboken?

Var längesen jag såg den, men den är en av mina favoriter. Jag brukar inte gilla gamla filmer, men denna är helt okej. Nej mer än okej. Handlar om ett par som träffas under en sommar och kärleken uppstår, men de måste skiljas åt pga klasskillnaden och andra världskriget. Ja mer vill jag egentligen inte säga. Utan Ni får titta på den. Jag rekommenderar den varmt. Jag skulle ge den fyra stjärnor av fem, eller kanske fem? Titta själva och avgör.


Nu är det dags för filmkväll. Passar på att säga god natt nu också. God natt på Er! Vi hörs imorgon igen. Ska försöka skriva ett inlägg även om det kommer vara stressigt.


Carpe Diem!

Av Linda - 21 januari 2009 19:11

Vilken dag..så stressig! Började dagen ganska lugnt med att gå på stan med Linda. Spanade in lite nya kläder på Vero Moda. Jag såg "mitt" linne jag tittade på till nyår. Köpte det ju aldrig, men nu har det varit på rea länge. Första gången var det nedsatt till 179:- och nu 99:-. Jag provade det och var nära att köpa det. Men kom att tänka på resan senare i vår och hoppade över. Visst det var bara 99:-, men många bäckar små som man säger. Köpte bara saker jag var tvungen att ha. :) Grattis Linda. Inte ofta det händer. Nöjdast är jag över min Marimekko-pärm. Så snygg!

Efter stadsvandringen var det handla mat till kalaset som gällde. Det slutade med att jag hade 6 matkassar i bilen. Ja jösses. Nu lär de få äta imorgon! Och på lördag! :P

Har sprungit runt och städat också, men idag delade vi upp städning så jag sprang och dammade och min sambo sprang efter med dammsugaren. Nu är han och tränar och jag ska bara greja liiiiiiiite till. (hahah känner Ni igen det tjejer?) Kl. 20.15 är det förbjudet att fortsätta städa. Då är det filmkväll som gäller. Mys. Ska se en film som jag tipsades om när jag läste min kompis blogg, Seven Pounds. Någon som sett den?

Nu kurrar min mage, och nu när jag tänker på det har jag faktiskt inte hunnit äta någonting idag. Ingen frukost, lunch, fika, mellanmål, INGET! DÅ kanske Ni kan fatta hur jag har sprungit runt?


Har haft en redig panikattack också. Kunde inte öppna upp ett meddelande från min lärare, som var ett worddokument. Kände bara paniken växa. GAaah har verkligen inte tid med detta! Ringer brorsan han tipsade om ett annat sätt man kan öppna det på, men nähe. Och inte hade han word heller. Vad gör jag nu tänkte jag? Historien slutade iaf med att jag satt på sjukhuset och skrev ut. Hmm....panik?

Av Linda - 21 januari 2009 11:45

Tjo, vad gör Ni?

Idag har jag sovit alldeles för länge. Suck på mig. Så nu har jag massa som ska göras på för kort tid. Så Skövde kan jag ju bara glömma. Får bli en snabbis på stan här istället. :)

Nä, bäst att sätta fart, men hej på Er!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards