TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda - 27 januari 2009 22:24

Man kan verkligen fastna vid Buzz alltså. Jag var den första som besegrade min sambo förresten. Satt ett stort gäng här i lördags, men ingen som lyckades vinna över honom, men nu gjorde alltså lilla jag det. Illa nöjd jag är! :)


Var bara tvungen att skryta lite innan jag kryper ned i sängen. God natt på Er!


Carpe Diem!

Av Linda - 27 januari 2009 14:49


Bebis var ju här igår. Mys. Han var här samtidigt som Bonde söker fru. Så han satt med min laptop och tittade på denna film om och om igen, medan jag såg på tv:n. Vi tryckte i oss massa glass också. Riktigt mys var det :) Och ikväll kommer han igen :)

Av Linda - 27 januari 2009 14:41

Har precis kommit hem. Vart på Ica och handlat med Linda. Trevligt. Bra mycket roligare att handla tillsammans med någon.


Försov mig lite i morses. Skulle gå upp k.9 men vaknade k.10.08 Stress! Skulle vara borta kl.11 Så idag fick det bli en "halv-sminknings-dag", och uppsatt hår. Usch hatar verkligen att försova mig. Blir att man går och är stressad hela dagen sen. Men men. Hann med lite shopping på stan också. Blev en snygg tröja. Men den ska jag ha med mig på utlandsresan, eller det är iaf min ursäkt för att jag köpte den. Haha nä, men den ska med. :) Nu däremot får jag inte köpa ett endaste klädesplagg till denna månaden! Gaaah. Hur ska jag klara detta?! Får helt enkelt hålla mig i från stan. Japp så får det bli. Suck.





Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards