TheLifeOfLinda

Alla inlägg under januari 2009

Av Linda - 1 januari 2009 13:50

Gaaaaaaaaaaah! Får panik! Susar i mitt öra som fan. Hör inte vad jag själv tänker! Enligt mina operationspapper lider jag av lätt tinnitus och har gjort sen jag var 13 år, men hmm fan vad bra att jag märkt av det då. Är först nu det senaste året jag hört sus i örat. Ja ja. Så otroligt jobbigt iaf! Men jag ska väl vara glad att jag inte har det på "heltid" som en vän till mig har. GAAAAH! Försvinn, NU!!

Av Linda - 1 januari 2009 11:57

Hur hade Ni det igår? Jag hade dunder mys. Var ute i ingenstans på fest hos H. Bjöds på god mat, och lite lekar lektes. Säger då det, tur att killarna vann annars hade det blivit ett jävla liv. Tolvslaget firades med nedräkningen på tv och champagne. Sen ut och kolla på fyrverkerier. Fint så. Efter det åkte vi tjejer, jag, Linda och Jenny, in till stan för att gå på Terrassen. Jösses vad roligt vi hade det! En super start på det nya året! Träffade på I. på Terrassen också. Så kvällen/natten firades med de bästa, men saknade min Sa. :( Jag hoppas hon hade det lika trevligt ute i Bö. ...?


Nu ska jag vila lite. Ska upp till träningen sen vid 15.


Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards