TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Linda - 20 januari 2009 19:00

Full rulle idag. Lunchen med mamma var mys. Blev Dagnys idag också. Tackar man inte nej till. Mm så gott! :) Efter lunchen var det hem med en gång och slänga i en ny maskin tvätt. Plocka i ordning lite, baka inför kalaset på torsdag och diska. Så imorgon ska jag bara damma, dammsuga och handla. Kanske man hinner med en sväng till Skövde?? Vill shoppa! Finns så mycket snyggt nu, får panik. Men jag måste hålla i mina pengar lite iaf för sötSara och jag drar ju iväg i vår! ÄNTLIGEN! :) Ska bli så skönt att komma iväg, så himla less på Sverige (vädret mest) och redan skoltrött. Hmm hur ska detta sluta? Tur det bara är 1 år kvar! Resan kommer bli kanon! Hahah. Garanterat mycket skratt! Som vanligt när vi två är i farten. :) Resan blir födelsedags present till mig själv! :) Nä nu måste jag sluta skriva om resan annars kommer jag gå in och boka en sista minuten nu också.


Har Ni haft en bra dag?


Carpe Diem!

Av Linda - 20 januari 2009 13:07

Då var man hemma igen, skönt. Föreläsningen i sig var intressant, men så trött. Vaknade i morses och var på jätte glatt humör och precis när jag ska gå ut ser jag att det snöar. Och jag blev genast mindre glad. När jag var mindre ville jag alltid ha snö på min födelsedag, men icke längre. Vad är meningen? Försvinner ju lika fort igen. Nu är snön borta, syns bara ytterst lite. Men skulle inte förvåna mig om det blir snöstorm nu på lördag bara för att jag inte orkar med snön. Jag orkar med snön om jag är med Bebis; pulkåkning, snögubbar etc. Det kan vara mys. Men annars, nej tack.

Oj känner att det inte blev något positivt inlägg. Sorry. Förstår om Ni tycker det är tråkigt att läsa!


Nu ska jag dra mig mot biblioteket, där mamma ska plocka upp mig. Sen är det lunch på stan som gäller. MUMS!


Carpe Diem!

Av Linda - 20 januari 2009 07:21

Nu ska jag strax gå till skolan. Hinner inte skriva mer, men ville bara säga god morgon till Er! Hoppas Ni får en bra dag så hörs vi senare.


Svar till Marica: LSM står för läs- skriv- och matematiklärande. Och jämfört med min förra kurs så har vi många schemalagda dagar, men andra skulle nog inte tycka det är särskilt många. :P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards