TheLifeOfLinda

Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 9 februari 2009 19:06


Haha titta vad jag hittade. :) Kommer Ni ihåg? Ja jösses...

Av Linda - 9 februari 2009 17:36

Nu är arbetet klart och inskickat och allt. Nu får vi bara hålla tummarna på att det blir godkänt. Nu är det bara den där tentan kvar då. Suck. Tur man redan börjat. :) Och ännu mer tur att man redan haft en tenta på detta. :P


ÅÅ jag vill ut och handla massa kläder! Nya vårkläder. Kläder till resan. Suck. Men får inte. :( Men tar hellre en resa än att köpa kläder som jag ändå kommer ha tröttnat på om någon månad. :P Men lite nya kläder vore ju inte fel...ja ja. Bara att låsa fast sig i soffan så man inte kan komma upp till stan. Det farliga är att jag ska till Jönköping imorgon. Det lär bli jobbigt. Får blunda hela vägen till och från skolan. Jag ska inte få för mig att gå ned till stan iaf, för då är det kört. Japp. Nog om det.


Carpe Diem!


P.s Bara så Ni vet, en del tycker man om...och en del inte. Så är det. :(

Av Linda - 9 februari 2009 11:42

Då var det måndag igen. Och många av Er är säkert på jobbet eller i skolan, men jag hahah ligger på soffan och har morgon-/förmiddagsmys. Ska snart äta frukost också! Kommer ihåg det trots att min "frukostvakt" inte påmint mig. :P


Sen är det plugg som gäller. Ska bli klar, eller jag måste bli klar idag. Usch vad tråkigt allt blir när det finns med ett måste. Då känner man sig inte alls motiverad. Men men. Härligt sen när det är gjort. :)


Ikväll kommer prinsen hit! :D Ska bli myspys. Frågan är vad vi ska hitta på..? Kanske någon film? Eller baka..Gick ju ssååå bra sist. Heheh. :P


Nä, dags för frukost nu. Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Av Linda - 8 februari 2009 17:30

Våren är här om någon månad (äntligen) och jag behöver en ny vårjacka. Klickade in på Only's hemsida och hittade dessa två. Den gråa påminner lite om min höstjacka, men den har jag trivts kanon i så varför inte köpa en liknande...? Samtidigt som det är roligt med något nytt. Hmm, att hitta en ny jacka kommer nog inte bli så lätt med andra ord.



599.95 kr - Billig och bra! Sånt gillar vi :)



899.95 kr - VILL HA!


http://www.klaeder.nu/klaedkedjor.html


Vad tycker Ni?

Av Linda - 8 februari 2009 02:44

Jaopp kvällen var helt okej. Förfesten var bäst! Mys att bara ha tjejkväll med några av de bästa! :) Kvällens outfit, hade allt utom skärpet och det blonda håret. (gammal bild) Terrassen var till en början lite små segt, men blev helt kanon väldigt snabbt.

Hahah råkade ut för en riktigt dålig raggningsreplik: (Killen)Kan du dansa? (Jag ljuger)Nej. (killen)Inte jag heller, men får jag bjuda på en dans? (Jag)I helvete heller. Sen kommer skrattet.



Nu väntar jag på min nattamat. Jag vet, mitt nya liv. Men mår illa för att jag är så hungrig, så måste ha mat. Tyvärr blir det pizza, men man får ju ta vad som erbjuds. Det är ju gratis.


Hoppas Ni haft en bra lördag!


Carpe Diem!


Av Linda - 7 februari 2009 16:02

Oj oj, en lördag och jag har inte varit o köpt några kläder. Kors. Istället har jag gjort massa roliga saker, som inte kostar något...eller iaf inte mig. :P


Min sambo väckte mig i morses och sa att jag skulle skynda mig upp så vi kunde åka till Mössebergsbagar'n och äta frukost. Jag var absolut inte sen på detta, inte varje dag vi åker dit menar jag. Två kompisar från fotbollen hade tydligen tänkt samma sak. Riktigt trevlig stund vi hade där uppe.


Hunnit med en sväng ut till farmor och farfar, eller min sambos farmor och farfar. Ja gud. Dom är ju bara för söta. :) Blev helt till sig när de inte fick bjuda på något..men men.


Haha, gjorde en fuling också. Lovade dem att ta med bilen ut till mamma och pappa och tvätta den åt dem. Men när vi väl kom till dom och jag såg att pappas bil skulle tvättas. Skyndade jag mig ut ur bilen och slängde nyckeln till min sambo och sa att dom fick ta över nu. Haha. Själv gick jag in och satte mig vid datorn och vilade. När sen tvättningen var klar vågade jag smyga ut och visa mig för dom. :P


Vad händer ikväll då? Jag och Jenny har ju sagt att vi inte ska gå ut denna helgen. Haha men vi får väl se hur det bli med det. Vore faktiskt lite gött att bara vara hemma och ta det lugnt. Precis som igår. Var uppe hos Jenny igår och hade filmmys, Eurotrip. Jösses vad vi skrattade. "Error error!" :P En kväll som var kanon. Och vet Ni? Popcorn räknas inte som godis eller? Inte enligt mig, Jenny och O. iaf :P Så det vräckte vi i oss igår.


Oj vad långt och ovärt detta inlägget blev. Ha en fortsatt bra lördag. Nu är det dags att börja med maten, Tacopaj. :)


Carpe Diem!

Av Linda - 6 februari 2009 09:24

Ja, idag börjar alltså mitt nya liv.

  • Jag ska alldeles strax äta frukost....vilket jag typ aldrig gjort förut. Får väl se hur det går.
  • Sen ska jag gå upp till stan...och inte raka vägen, utan en liten omväg.
  • Sen har jag infört godisförbud...frukt och grönsaker som gäller nu!

Ja, det är nog bara det som ska göras idag. Kan ju inte vända om helt, då får kroppen värsta chocken. Lite åt gången så ska jag nog klara detta. Hoppas jag iaf.

Nu när jag tänker efter så är nog detta ett av mina nyårslöften. Japp, jag har fler än ett. Jag har tre!


  • Ändra min matvanor
  • Börja träna
  • Bli en bättre människa

Kan väl inte säga att jag klarat det så bra hittills, men nu ska det bli ändring på det som sagt. :) Men en sak åt gången.


Carpe Diem!

Av Linda - 5 februari 2009 20:34


Vilka minnen man har till den här låten, eller vilket minne kanske man ska säga. Kommer jag nog aldrig att glömma! Har tagit mig flera år att kunna lyssna på låten igen...utan att fälla någon tår. Lyssnade på den nu, men lyckades inte hålla igen, men kanske berodde det på filmen? Ja jösses.

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards