TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Linda - 4 februari 2009 19:25

Nej se det snöar, nej se det snöar!!

Varför nu? Varför inte över jullovet? Visst det är sportlov för barnen nästa vecka och det är kul för dom att snön kommer. Men som vanligt hinner den väl försvinna. Sorry att jag är så tråkig, men så är det ju. Jag är riktigt trött på vintern nu. Vill ha vår, vill ha sommar, vill ha sol!! Snö är inte okej! Har man barn kanske det är roligt. Åka pulka, skidor etc. Men för mig som inte har barn kan det lika gärna kvitta. Visst jag åker skidor, men inte här nere. Stor idé att betala pengar för att stå i liftkö eller? Nä. Kanske är man lite bortskämd med backarna i Norge...? Är nog så. Tror inte jag åkt här nere mer än en gång sen 2005 eller något. Oj, känner att jag är väldigt negativ nu. Sorry. Ni kanske kan skriva någon rolig/trevlig kommentar som får mig på humör igen...? Jasså inte? Om jag ber snällt, riktigt snällt då?


Carpe Diem!

Av Linda - 4 februari 2009 13:29


Hittade dessa när jag var inne på www.asos.com . VILL HA!


1. 476 kr.

2. 1.139 kr. Så snygg!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards