TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Linda - 3 februari 2009 17:58

Oj oj vad den här dagen startade bra..eller inte! Försov mig, vaknade 07.15 = PANIK! Insåg lika snabbt som jag såg det att det inte var någon idé att försöka hinna med tåget, så jag sov en timma till och tog ett senare tåg. :P Kom iaf till skolan så jag gick på andra delen av lektionen..och märkte då att allt bara var repetition av det som sagts under tidigare föreläsningar. Suck igen! Men men såg framemot (ja, jag gjorde faktiskt det, lr nästan iaf) föreläsningen efter lunch. Men när jag kom dit visade det sig att 50% av det han sa var saker han sagt under inriktningen. Vilket betyder att Linda lika gärna kunde stannat hemma idag. Så imorgon har jag bestämt att jag ska gå i strejk och stanna hemma :P Orkar inte höra samma sak en tredje gång.

Då sitter jag hellre hemma och förbereder inför min kartläggning som jag ska göra på torsdag. Ska bli spännande. :)

 Men föreläsaren läste en liten gullig sak ur Nalle Puh's bok.


Puh och Nasse står utanför en dörr och väntar på att någon ska komma och öppna. De har stått där ett tag när Puh säger: - Det var väldigt vad de var sega med att öppna i det här huset. - Men Puh, det är ju ditt eget hus.

-Javisst ja!


Visst är han för söt Puh? En liten björn med en mycket liten hjärna. Undra om det är därför jag tycker om honom?


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards