TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Linda - 21 februari 2009 11:31

Vilken kväll det blev igår. Hahah. Jenny gumman kom hit vid 13, så åkte vi o hämtade Bebis och busade med honom. :) Efter det åkte jag, brorsan, hans sambo, Jenny och Bebis upp till pulkabacken. Gud pöjken är ju helt galen. Vågade åka ända uppifrån, vilket jag inte vågar.(Iofs åkte brorsan med honom, men ändå) Inte klok för fem öre. Men han var för söt! :)

Hem vid 17 för att laga mat med Sa och Jenny. Kycklingklubbor, ris och currysås + sallad och baguettbröd. Liiiite bättre än tacos. :P Efter att ha proppat i oss massa mat var det dags att klä på sig kläderna igen. Pulka stod på schemat igen. Gud haha, var riktigt roligt. Även Jenny var galen och åkte ända uppifrån vilket slutade med ett dike intill ett hus. Haha. Jag hamnade bland taggbuskar och Sa. hade en förmåga att åka upp på gångbanan. Ja jösses. Vissa var ju kärringar också! :P

Jennys vurpa var klockren. Haha trodde jag skulle dö av skratt. Och jag ska nog inte arbeta som ambulansförare iaf. Lr vad säger Ni tjejer? :P


Nä, nu ska jag ta tag i dagen. Har redan sovit alldeles för länge. :(

Ha en bra lördag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards