TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Linda - 20 februari 2009 12:54


Vad tycker Vi om denna?

Av Linda - 20 februari 2009 12:33


Hörde precis denna på MTV. Mm lite sugen man blev på att festa nu då! Gah hur ska jag göra?!

Av Linda - 20 februari 2009 12:15

Åå nu är tentan gjord! Härligt!! Haha det roliga var att den såg precis likadan ut, lr nästan iaf, som den tentan de hade för ett år sen. Haha. Så har jag svarat rätt på den övningstentan så har jag klarat tentan galant! :) Hoppas hoppas hoppas...


Ska snart springa bort till mamma och hämta bilen så jag sen kan åka upp och hämta Bebis på förskolan. Mys eftermiddag med andra ord. :) Undra vad vi ska hitta på? Pulka kanske? Behöver städa lite i sovrummet också, eftersom det kommer en sån där nisse i eftermiddag som ska tvätta sängen. Eller vad det nu är dom gör! :P


Ikväll ska jag träffa underbara Sa. :) Laga lite mat och ha en myskväll. Kanske planera lite...tihi. Så himla glad att vi börjat umgås mer gumman. Får införa en kväll i veckan som är vår, bara vår! Snacka gamla minnen, fixa hår och bara flumma som vi brukar. :) You and Me = Hahahah :P


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards