TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Linda - 19 februari 2009 22:40

Tre bra saker jag gjort idag:

  • Pluggat till tentan som är imorgon.
  • Pratat med en kompis som jag inte pratat med på evigheter.
  • Ätit frukost!

Nu är det dags för mig att sussa kudde. Hoppas Ni haft en underbar dag!


Carpe Diem!

Av Linda - 19 februari 2009 21:07


Tv-programmet jag sökte häromdan var Wipeout. Premiär är den 8 mars, på kanal 5. Kan nog som sagt bli roligt!

Av Linda - 19 februari 2009 20:51

Jajamen, idag har jag experimenterat. Har provat alla ställningar jag bara kan komma på. Men har ännu inte hittat min favorit. :P Det har varit skräddarställning, rak i rygg och raka ben (aldrig mer den iaf), sittandes på knä (hade man haft fungerande knän kanske det hade varit något), sittandes på huk (samma här, dessutom slutade det med att jag "gungade") halvliggande, liggandes på rygg, liggandes på magen (denna var en av favoriterna iaf, men farlig somnade med huvudet i boken = illa!). Som tur var kom sambon hem och väckte mig ganska snart. :P Någon som har något förslag på någon mer ställning som jag kanske testa nästa gång det är dags att plugga?


Nu har iaf jag och E. "skakat i hand" på att vi ska lägga undan alla böcker, papper och allt vad som hör tentan till. Har du gjort det nu E.? Jag ska faktiskt varva ned med en film nu tänkte jag. Annars lär jag väl aldrig somna.


Carpe Diem!

Av Linda - 19 februari 2009 19:00

Ja jösses nu skulle Ni se mig. Sitter i sängen och pluggar. Myskläder, osminkad och ofixat hår = tentaplugg. Har fem olika böcker jag bläddrar i, kollegieblock, massa lösa papper och datorn. Och allt läser jag samtidigt. Eller samtidigt och samtidigt. Ni fattar hur jag menar. Hur det ser ut utanför sovrumsdörren har jag ingen aning om..Har min sambo kommit hem? Är tv:n fortfarande på sen i morses? Ingen koll alls. Men nu börjar det kännas som att allt sitter. Härligt. Kanske man kan ta det lugnt resten av kvällen?


Carpe Diem!

Av Linda - 19 februari 2009 12:12


Dags för tentaplugg nu då..Tänk om 24 h har jag gjort skiten. Håll alla tummar Ni har för att jag ska klara den!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards