TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Linda - 17 februari 2009 20:47

Hahah barn är ju bara för goa! Vilka härliga saker de kan kläcka ur sig. :P Var inne på www.skrattnet.se skrattade så jag höll på att ramla ur sängen. Vad sjutton får de allt ifrån eller?


Hur bestämmer en person sig för vem den ska gifta sig med?

"Du singlar slant. Krona betyder att du stannar med honom, och klave betyder att du provar nästa." (Flicka, 9 år)


Hur känns det att bli kär?

"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv." (Pojke, 9 år)


Ja jösses...Gå in på sidan. Jag lovar Er att Ni kommer skratta :P


Carpe Diem!

Av Linda - 17 februari 2009 19:20

Så himla seg nu. Gick upp tidigt för att ta mig till skolan. Skulle planera inför seminariet, men nähe fanns visst inget mer att planera. Massa dötid fram till kl. 13 då det segaste seminariet jag varit med om börja. Nej så hemskt var det kanske inte. En stund var det intressant iaf. :P


Resten av dagen skulle jag pluggat på tentan, men orkade bara en timme. Får bli mer imorgon och på torsdag. Suck. Gud vad gött när skiten är gjord. Nästan så man ska fira det med lite partaj på lördag. :P


Snart ska vi boka resan också! Wiiiieee. Får reda på mitt nya schema nästa vecka...Sen är det bara att köra på! Shit vad härligt! Någon som ska med?


Carpe Diem!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards