TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Linda - 13 februari 2009 14:17

Pust. Nu har jag lite paus, håller på att städar och tvättar. Min kära sambo ska ha besök ikväll men han jobbar ju tyvärr så då får jag ta städningen själv. Ganska skönt att göra det själv faktiskt. Springer fram och tillbaka som en liten hmm ngnting och spelar musik på hög volym. Spansk musik. Hittade skivan som jag köpte när jag och Sa. var på Gran Canaria våren 2004, så nu längtar man ju bara ännu mer. :)


Vad händer ihelgen då?

För min del händer massa :)

  • Film ikväll
  • Alla hjärtansdag imorgon (som vi för övrigt, som det verkar som nu, inte kommer fira.)
  • Firande av min kusin, som vi nog inte kommer hinna gå på. Sorry.
  • Guitar Hero eftermiddag/kväll med killarna och girlsen :)
  • Tunnbad på kvällen med fotbollsgänget. Mys.
  • Sen fest hela natten lång. :)
  • På söndag kommer jag känna panik över tentan (mindre roligt iofs) Och kommer även vara lite sur på mig själv för att jag inte pluggat något. Men är det helg så är det helg, eller vad säger Ni?

Nu ska jag fortsätta med städningen. Ha det riktigt bra! Och gör nu inget som jag inte skulle gjort! :P


Carpe Diem!


Av Linda - 13 februari 2009 12:54

Jag har blivit utmanad av www.lindadelicious.bloggagratis.se

Och jag utmanar nu: Ida N, Helen, Marica Å och Jenny :)


Gå till dina bilder, öppna den 4e mappen och ta det 4e kortet och skriv sedan något om bilden.



Ligger och sover på Landvetter. (Kl.03.00) Väntar på flyget som ska ta mig till MALTA! :) Så det var det!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards