TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linda - 16 februari 2009 23:02

Jösses vad duktig jag varit idag. tvättat upp den sista tvätten, och pluggat i jag vet inte hur många timmar. Fått massa gjort. Jag är riktigt stolt över mig själv. :)


Såg ett program förut om skönhetsoperationer. Det var nog bland det vidrigaste jag sett. Fy sjutton. Att göra bröstförstoring lockar faktiskt inte så mycket. Men det värsta var nog ändå fettsugningen. Usch fy! Nä...eller...nä. Vad tycker Vi om det?


Nu är det dags för Sex And The City. God natt på Er!


Carpe Diem!

Av Linda - 16 februari 2009 13:11

Är så himla trött på allt om läs- och skrivutveckling nu, språklig medvetenhet. Men jag ska väl vara glad att jag redan har haft en tenta på det. Är ju inte alla i klassen som haft det. Men just nu är det riktigt ointressant och som jag skrev till en kompis, städa är tom. roligare. Men så blir det ju nästan alltid när det är dags för tentaplugg. :P Haha sitter och tittar på travet. Nä så illa är det inte, men råkade visst ha på det i bakgrunden. Dags att byta kanal kanske? Eller också skita i att göra det. Kanske blir lättare att plugga...? :P


Usch vilket ovärt inlägg, men allt för att slippa böckerna en stund. Hoppas Ni har det bra!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards