TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Linda - 23 februari 2009 23:15


Har tänkt på min farfar idag. Vilken underbar människa han var! Tror jag ska ta och besöka hans grav på torsdag. Inte varit där på år. :( När jag bodde där, gick jag ofta förbi och satte mig där en stund och "pratade" med honom. Mest i början, men höll på med det upp till gymnasiet någon gång. Jag får sånt lugn när jag sitter där...

Av Linda - 23 februari 2009 19:55

Jag har blivit utmanad av min kära kusin, Louise.


1. Vad heter du? Linda Larsson

2. Ett ord kopplat till dig på 4 bokstäver: Söto :P (kommer från en kompis)

3. Flicknamn du gillar: Alicia

4. Pojknamn du gillar: Lucas :)

5. Yrke: Studerande (Höskolan för lärande och kommunikation i Jönköping)

6. Färg: BLÅ!

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: Kyckling. Mumma!

9. I badrumsskåpet: Massa skit

10. Plats eller stad: Utomlands

11. En giltig orsak till att komma försent: Fint folk kommer alltid sent. :P

12. Ett uttryck: Det är inte okej!

13. Film: ???

14. Dryck: Vatten

15. Band/Musik: ??

16. Djur: Hund

17. Gatunamn: E.gatan

18. Bil: Äger ingen

19. Sång: Poker face

20. Aktivitet med flera deltagare: ....... (Haha där kom mina punkter igen ;P)


Jag utmanar Ida (www.chictbyida.blogg.se), Maria (http://finest.se/MaryCat) och Marica (www.maricaaberg.blogg.se)


Av Linda - 23 februari 2009 18:24


Gick hur bra som helst på tentan! Så illa nöjd!! :D

Av Linda - 23 februari 2009 10:43

Nästa station Jkp central, jkp central. Jajamen idag är det litteraturseminarie som gäller. Suck. Är alldeles för trött för det. Men men är väl bara att sätta sig på tåget och åka ned, har ju inget val. :(


Gaah nu står det någon nisse utanför mitt fönster. Ska tilläggas att jag bor på andra våning. Bunkar och slår som bare den. Kanske de ska fixa vinden?? Hoppas hoppas. Vi klarar oss gott och väl med en dusch nämligen. Jösses undra om deras byggnadsställning håller. Det ser väldigt ostadigt ut måste jag säga. Ja ja.


Nu ska jag trycka i mig lite frukost och sen springa ned till tåget. Ha en bra dag!


Carpe Diem!

Av Linda - 23 februari 2009 00:21


Usch..sitter och tittar på tv. (4an) De pratar om Kungsholmsmålet, Riccardo. Så himla sjukt! Hur sjutton kan någon slå ihjäl någon annan?! Blir så himla förbannad!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards