TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Linda - 1 februari 2009 16:39

Precis kommit hem från Skövde. Haft en mysdag med mamma och pappa. Hur det gick med mitt shoppingförbud? Hmm, inte så bra. Råkade komma hem med ett par skor och lite förvaringslådor. Men men, det var saker jag verkligen behövde...eller? :P


Haft sängsällskap i natt också. Jenny följde med mig hem efter Terran. Skönt, fick jag sova lite iaf. Sover så oroligt när jag sover själv. Tack gumman! :)


Kvällen igår var mycket trevlig. Sa, med syskon var här, Linda, J., O., F och Jennys kompisar. Spelades lite Guitar Hero och Buzz. Undra vem som vann? Efter det blev det Terrassen. Trevlans. Men många små äckliga karlar som inte kunde bete sig som folk. Haha Bäck var en av dem. :P Nä. Men lite problem hade han nog allt. Tur han är så snäll och söt annars hade han nog åkt på en redig smäll. :P


Nu ska jag vila lite. Hoppas Ni haft en bra helg.


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards