TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linda - 11 februari 2009 23:48

Sicken kväll. Har spelat fotboll till och från sen klockan 19. Att aldrig pojken tröttnar. Haha, men han är grym. På det också. Han är nog lik sin faster, eller väldigt lik sin faster skulle jag vilja påstå. :P


Har börjat lyssna igenom de där gamla skivorna. Hittade en skiva som en kille från Halmstad(tror jag) bränt till mig. Satt med ett leende på läpparna hela skivan igenom, och sjöng med för fullt. Var två låtar min sambo aldrig hört ens än gång (trodde han hört alla). Typisk Halmstad raggarmusik och enligt mig även lite "vanlig" partymusik! Gillar egentligen inte raggarmusik, och inte detta heller, men dessa är bara för haha aa egentligen för dåliga. :P Tankarna for ju genast tillbaka till sommaren 2003. Vilken sommar det var tjejer! Me, Malin and I. i stugan och hur vi drog till H-stad och festade med O., K. m.fl Ja herregud. Riktigt rolig var det! En sommar man kommer minnas. Tråkigt nog har man inte mycket kontakt med H-stads gänget längre. :( Men får leva på minnena. :)


Nu ska jag dra mig mot sängen...Vilken hårfärg blir det nu då?


Natti!

Carpe Diem!

Av Linda - 11 februari 2009 18:31

Jag fick precis reda på att min sambo ska på Håkan Hellström den 7 mars. Då var jag ju bara tvungen att leta igenom mina gamla skivor efter Håkan. Och jag hittade den! Så nu spelas det Håkan Hellström på högsta volym. Det du Malin. :P Hittade massa andra skivor också som jag inte lyssnat på jag vet inte hur länge. Eminem. (Hmm tycker jag ens om honom?) Linkin Park..hmmm. Haha och massa BSB och Westlife-skivor. Ja jösses. Det var massa år sen det. Så imorgon ska jag ha en dag då jag bara ska lyssna på gamla skivor, samtidigt som jag tvättar och pluggar på tentan.


Just det ska ju färga håret imorgon också. Ska bli spännande. Kan Ni gissa vilken hårfärg det blev det till slut? Men frågan är om jag verkligen bestämt mig till 100 än? Hmm, svårt. Vad tycker Ni, blont eller brunt?


Dags att åka till broder.

Carpe Diem!

Av Linda - 11 februari 2009 17:24

Nyss hemkommen från Jönköping och är helt slut. Var så himla sugen på att stanna kvar och gå ut och festa när jag såg alla info-nördar sitta vid sofforna och spela partymusik. Men nä. Spar mig till lördag, då jag tydligen ska festa. :P Killarna ska bada tunna och tjejerna ska sitta inne och festa. Mys. Sen måste jag ju vila upp mig till den 7 mars också, eller? Haha.


Ikväll blir det nog en sväng till bror min m.fl Killarna ska spela tv-spel och se på fotboll. Jag själv ska vara barnvakt. :) Undra vad vi ska lära honom för nytt idag? Heheh. Han är så grym lillgrabben. Han spöade en av mina småkusiner på tv-spel. Haha fast han hade nog ingen aning om vad det var han gjorde, men ändå. :P Helt sjukt inte ens 2 år. När jag var så liten visste jag inte ens hur man satte på tv:n.


Nu ska jag leta fram något gottit att äta. Ååå känner att jag börjat prata/skriva som någon. ;P


Ha en fortsatt bra dag!

Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards