TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Linda - 12 februari 2009 22:49

Kvällen har varit riktigt mys. Bebis kom hit vid halv 5 och vi tittade lite på Nalle Puh, eller han gjorde. Jag grejade med annat. Vid halv 6 började vi ta på oss massa kläder. Det var dags att gå ut och åka pulka i backen utanför. :) Till en början var det bara jag och Prinsen. Sen kom sambon, sen Sa. och sen Linda. Riktigt roligt var det. Tror vi, jag, Sa och Linda, hade lika roligt som Prinsen. Heheh.


När vi tröttnat och var genomfrusna gick vi hem till mig och åt kvällsmat och spelade Skip-bo. Och Prinsen skulle se på Nalle Puh igen, men med min sambo denna gången. Haha de var för söta när de låg där i soffan :)


Nu ska jag diska. Hoppas Ni haft en kalas dag!


Carpe Diem!

Av Linda - 12 februari 2009 16:16

Så, då var färgningen klar. Är riktigt nöjd! Tack I. för hjälpen, både för färgningen och stylingen. Du blir lätt min nya stylist och snart kanske jag anställer dig så att du fixar min sminkning också! :)



Vad tycks? Hon är grym I. Titta så snyggt hon fixat frisyren!

(Jag är helt osminkad men det bjuder jag på...för den här gången! :P)

Av Linda - 12 februari 2009 11:15

Sitter och tittar efter resa...vill åka NU! Men nu är det ju bara lite mindre än 2 månader kvar! wiiieee! Om två månader är vi kanske till och med hemma igen. Usch nej det vill jag inte tänka på. En vecka med bara sol, bad och fest med de bästa! Mys värre.



Man kan väl inte bli annat än sugen på att åka utomlands när man ser denna bilden eller? Bilden är från sommaren 2008 när jag var på Malta. Är taget vid Blue Lagoon, vilket paradis alltså! Tyvärr går det ju inte förmedla det via bilder. Men tycker Ni det ser underbart ut? Gångra det då med några tusen så får Ni hur det ser ut i verkligheten. Lätt att jag ska tillbaka dit!


Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards