TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Linda - 14 februari 2009 16:56

Halloj,

sitter uppe hos Bäck nu. Precis käkat, sjukt mätt! Men gottit var det.


Alla hjärtans dag har inte firats med min sambo.. :( Han har varit alldeles för dålig, och jag har varit sur på honom för hur han var när han kom hem. Alldeles för full och jag förstod redan då att alla hjärtans skulle bli förstörd. Men så fel jag hade. Min ängel Jenny kom lika snabbt som blixten när jag skickade ett mess om att jag var tvungen att komma därifrån. :) Sen var det stan som gällde. Dagens köp: Sprit! :P


Har hunnit med en tripp ut till mamma, pappa och Bebis. Vi bjöds på mat, me and Jenny, och bus med trollungen. Sen var det gymmet som gällde. Vad duktiga vi är! En lördag dessutom, det Ni. Lite poäng till oss iaf. Körde lite knäövningar så lär ju ha ont i knät imorgon, men skulle jag ju haft iaf så. :P


Dags att börja sminka mig och göra i ordning mig inför kvällen? Men vad sjutton ska jag ha på mig? Haha kanske ska fråga pojkarna? Lr inte :P


Ha en bra kväll!

Carpe Diem!

Av Linda - 14 februari 2009 10:36

Kvällen igår var mys. Linda kom ner så käkade vi kvällsmat ihop. Mumsigt. Sen var det film ute hos O., Seven Pounds. Va riktigt mys. :) Efter filmen var det lite tjöt och sen var det stan som gällde. Blev lite Buzz hemma hos mig. Jenny den gresen vann...för första gången. Jag har ju lärt mig att man ska låta de små få vinna när man spelar spel. :P


Nu är det dags att börja göra i ordning sig. Jag, Jenny och Linda ska iväg till vårt andra hem om en stund. Och sen leta dator. Wiiiee.


Ni får ha en riktigt bra alla hjärtans...för min del blir det nog inget firande. Eller jo, med mina girls. :D


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards