TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Linda - 22 februari 2009 20:23

Tre bra saker jag gjort idag..

  • Pluggat
  • Lagat middag, vilket aldrig händer på söndagar. Söndagar = utemat! :P
  • Pratat med en go vän som jag inte pratat med på eeeeevigheter. Riktigt trevligt! :)


Av Linda - 22 februari 2009 17:42


Gah jag brände mig! Suck..Klantmaja är vad jag är! Aa gissa vilket finger...tummen det är klart!

Av Linda - 22 februari 2009 10:34

Blev fest igår igen. Haha. Efter att jag, sambon, Jenny och Bäck varit och tränat var det fotboll som gällde = KALLT som as! Hem och tina upp, käkade lite. Sen var det party som gällde. Hamnade på någon fest där jag inte kände en kotte och jag kände mig gammal. :( Musiken var kass. Haha positiv jag är. Nä, men folket var helt okej! Blev en sväng förbi E. också. Mys! Kvällen var helt underbar...så himla rolig! Jag och du Jenny. :)

Mindre roligt när vi var utanför. Jenny blev påhoppade av någon kille som var alldeles för full. Haha men det såg för jävla roligt ut! Jag började garva, men när jag insåg att inte killen skulle flytta på sig och när han började hålla på att pussa på henne, blev jag lite förbannad. Sen gjorde de allt för att vi skulle åka med dem i bussen till Vara. Haha stor chans eller, men jag vet inte, är Varabo väldigt tröga eller vad det bara dessa pojkar? Jösses! :P Och sjutton vad jag hatar när killar tafsar på en fast man inte vill! Vad tror dom eller?! återigen Varabor måste vara tröga! :P

Oj haha låter som jag är värsta arg här, men är faktiskt inte så. Skrattar bara åt dem. Tycker nästan synd om dom också. :P


Denna dagen lär bli bra seg. Tror inte jag somnade förän 4 och sen har jag vaknat varje timme och legat vaken en stund, och klockn halv 10 vaknade jag och klev upp. Men men. Tar vi igen imorgon. :D


Nu ska jag se om jag fått svar på min tenta jag gjorde i fredags. Suck tänk om jag måste göra omtentan på tisdag! Det är jag verkligen inte laddad för. :( Jaja...ha en bra söndag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards