TheLifeOfLinda

Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

My Immortal

Av Linda - 9 januari 2009 11:42

Jag måste bara...

Idag när jag satt på tåget hörde jag denna låt på min MP3. Och tankarna for genast tillbaka 2 ½ år. Jag försvann med en gång in i en annan värld. Hörde inte folket runt om. Var det några mer med på tåget?

Min kusin hade denna som sin låt när en mycket närstående person till henne var sjuk. Och för 2 ½ år sedan när vi hade det jävligt tufft, sa hon detta till mig, och det blev även min låt som jag lyssnade mycket på under den tiden. Jag glömmer aldrig den dan när jag satt på tåget med mina vänner och denna låten spelades på min MP3. Helt plötsligt så bara det brast. Jag började gråta, först lite. Jag stirrade ut genom fönstret, kanske ingen ser det då? Men sen brast det ännu mer och jag klarade det inte mer. Började gråta som ett litet barn och ställde mig upp och lämnade mina vänner utan att säga något. Jag satte mig en bit bort och fortsatte gråta, Linda kom men jag slutade ändå inte gråta. Varför var det enda jag hade i huvudet? Efter det har jag inte lyssnat på låten, men idag när jag hörde den så for som sagt tankarna tillbaka.


Jag skriver inte vad det handlar om. Men Ni som känner mig vet vad det är. Och Ni som inte känner mig och inte vet. Sorry, men det kommer fortsätta så.


Carpe Diem!



 
 
Linda

Linda

9 januari 2009 12:01

USCH den gråter jag alltid till :( Hemsk, men fin låt.

I rembember, I remember :(

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helen

9 januari 2009 17:12

helt underbar låt tycker jag... även om den får en att tänka på sorliga saker..

 
Ingen bild

S

11 januari 2009 01:03

Minns inte att jag berättade om den här låten för dig... Men usch vad tråkigheter den påminner om. Fast samtidigt har den gjort mig så otroligt stark! Kommer alltid älska den här låten...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 september 2016 10:44

Paniken jag kände igår; att jag ville ha allt perfekt här hemma tills Bebis kommer, är som bortblåst idag. Vi fick en hel del gjort här igår, så nu är lägenheten skrubbad och iordning plockad. Känns så skönt! Imorgon är sambon ledig, vilket betyde...

Av Linda - 21 september 2016 13:34

Idag har det kommit upp flera bilder på Facebook på nyfödda bebisar bland mina vänner samt vänners vänner. Vill också ha vår Bebis här! Som vi längtar och väntar. Och ja, graviditet nr 2 är precis lika spännande som första graviditeten. Ska bli så sp...

Av Linda - 21 september 2016 11:29

Idag är en sådan där dag som jag känner panik inför förlossningen. Eller inte inför själva förlossningen utan att jag vill att allt ska vara perfekt här hemma när Bebis kommer. Samtidigt är jag extremt trött, vilket gör att paniken blir ju inte mindr...

Av Linda - 15 september 2016 10:11


    (En av alla saker från Ernst) Tänkte dela med mig av de designmärken som jag inreder mest med just nu. Jag kör en härligt blandad "röra" med flera favoriter. För något år sedan fick jag upp ögonen för Ernst. Här hemma finns ljusstakar, mu...

Av Linda - 14 september 2016 10:34

Har funderingar på att starta upp min blogg igen, men har inte bestämt mig ännu. Kommer jag ha tiden? Samtidigt för vem bloggar jag? Måste jag göra inlägg flera gånger om dagen, eller räcker det med när jag själv känner att jag har något jag vill del...

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards