TheLifeOfLinda

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Linda - 21 mars 2012 15:03

På väg hem från jobbet idag gick jag förbi Hemköp för att hämta ut ytterligare ett paket. Det var från H&M denna gången också! Nu har jag fått mig en ny sommarklänning också och fler lär det bli. Bara älskar klänningar under sommaren. Haha men nu vill det till att vi hittar oss något större snart också. Ett ställe med en stooooor walk-in-closet. Lägenhet eller hus spelar ingen roll, mest troligt med lägenhet än så länge. Hus är ganska dyrt här nere om man vill ha ett snyggt modernt så ligger de från ca 5 miljoner. Därför ska vi inte ha det har vi sagt den dagen det bli aktuellt, iaf i den här staden. Utan isf får det bli ett ställe som man kan renovera lite och få det som man vill. A. har som krav att det ska finnas garage, allra helst dubbelgarage. Jag har som krav att det ska finnas en walk-in-closet och en öppenspis. Så för min del räcker det med lägenhet med ett extra rum, hehe. Nä, får bo kvar i vår lägenhet ett tag till allt. Och jag klagar inte så mycket för jag trivs kanon..renovering av toalett bara så är den helrenoverad sen! wiiieee! Och det kommer snart. Det är ett av projekten vi har just nu. Toalett och ny (STÖRRE :)) bil! Skönt att ha lite projekt faktiskt. Men haha, det här var inte alls det jag tänkt blogga om, fast det gick ju bra det också.


Idag står plugg, tvätt och träning på schemat. Ska träna med C. Och efter ska vi åka hem hit. A. ska göra våfflor till oss. Han är för snäller han den där karl alltså. Imorgon är det jobb som gäller. Sista dagen på  jobbet på den här veckan. På fredag ska jag iväg med det där projektet igen. Ska bli kul! Vart ju inte med sist pga skidresan. Men nu är det dags igen nästsista gången. Känns lite tråkigt faktiskt, men men så är det.


Nu ska jag plugga lite innan det är dags att sticka iväg till gymmet! Ha en bra eftermiddag!


Carpe Diem!

Presentation


Hej! Linda här. I min blogg kan du läsa om min vardag, shopping och om hur det är att vara gravid mm
Hoppas Ni finner nöje i att läsa min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards